wtorek, 7 października 2014

FLUID LIRENE-MÓJ ULUBIENIEC;) PLUS ZALEGŁE WYNIKI ROZDANIA

Cześć Kochani:)

Jak już niektórzy z Was wiedzą ten fluid znalazł się w moich ulubieńcach września i obiecałam,że zrobię dla Was recenzję tego fluidu.Zatem dziś recenzja

LIRENE CITY MATT-FLUID MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCY



Klika słów od producenta:

Fluid matująco-wygładzający jest przeznaczony dla wszystkich typów skóry.

Chciałabyś zachwycać idealnie matową cerą i perfekcyjnym wyglądem nawet pod koniec długiego dnia?
Fluidy nowej generacji CITY MATT posiadają doskonałe właściwości wygładzające i matujące. Specjalna ultranowoczesna technologia matowienia pochłania nadmiar sebum, a odpowiednio dobrane dodatkowe składniki pomagają zachować doskonałą kondycję i młody wygląd Twojej skóry.
Zawarta w formule witamina C poprawia koloryt cery,a witamina E dezaktywuje wolne rodniki.




Fluid matująco-wygładzający:
niezwykle skutecznie matuje nawet do 16 godzin
nadaje skórze jedwabistą gładkość
kryje oznaki zmęczenia
delikatnie pielęgnuje

Skład: 
Aqua, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasilexane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cera Alba(Beeswax), Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Isopropyl Titanum Triisostearate, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascrobic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Inone, Limonene, Benzyl Benzonate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxycitronelal, Citronellol, Isoeugenol, Eugenol, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77489.

Cena:około 21zł/30ml

Moja opinia:

Fluid,który posiadam jest w odcieniu naturalnym 204 i to odcień idealny dla mnie.Opakowanie fluidu jest bardzo ładne,połyskujące.Zapach jest zniewalający,gdy pierwszy raz rozprowadziłam go na skórze dłoni,by sprawdzić czy odcień będzie pasował to od razu urzekł mnie jego zapach-jakbym była spryskana wodą perfumowaną:) Możecie nie wierzyć,ale tak naprawdę jest-zapach jest świeży i cudowny:) Fluid bardzo dobrze rozprowadza się na skórze,nie pozostawiając efektu maski.Dobrze się wtapia w skórę,wyrównując koloryt!Bardzo duży plus za trwałość tego fluidu-naprawdę przez kilka godzin utrzymuje się na skórze.Gdy go nałożyłam na twarz nabrała ona naturalnego wyglądu,niedoskonałości zostały ukryte,a cała skóra twarzy nabrała pięknego,zdrowego wyglądu:) Po nałożeniu fluidu twarz również jest aksamitnie gładka:).Sądzę iż dalej będę się z nim kumplowała,gdyż nie mam mu nic do zarzucenia! Cieszę się za każdym razem,gdy w moje ręce trafi produkt,który spełnia moje oczekiwania:) Dodam jeszcze,że opakowanie jest z pompką:) co bardzo lubię! Fluid doskonale matuje skórę,jest bardzo lekki-nie czuć go na skórze! 
PIĘKNIE KRYJE


A TO MAKIJAŻ Z UŻYCIEM TEGO FLUIDU:)


Polecam go! U mnie dostaje 5+!

A Wy znacie ten fluid? Co o nim sądzicie?



A teraz wyniki rozdania  żelu/kremu po prysznic 50ml od Elie Saab:)

wygrywa:

 Retromoderna :)

Proszę o adres na maila:fantaghiro@onet.eu

Gratulacje;)



33 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy go nie miałam. Na razie mam zapas podkładu Astor :). Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy go nie miałam. Najbardziej zaskoczył mnie zapach powiem szczerze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze ze się sprawdza. ja go nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja również bardzo lubię ten fluid i używam go na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię fluidy marki Lirene i używam od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesety u mnnie się nie sprawdził , strasznie zapychał moją twarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam póki co swój ulubiony i innego używać nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! :)
    A ten fluid wydaje mi się całkiem niezły, ale nie miałam go jeszcze, na razie używam z Max Factor

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład fajny, może kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie ich oferta kolorystyczna nie jest odpowiednia więc nie lubię się z tymi podkładami ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz go widzę na oczy, pewnie dlatego ze używam głównie koreanskich kremów bb, po podkłady rzadko sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go nigdy,w sumie takich kryjących produktów rzadko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się prezentuje :) może go kupię ;d
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie jestem za fluidami, ale przyznam że ten ma bardzo ładne naturalne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tego podkładu,wolę rozświetlające :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz chciałabym przetestować na wizazu podkład z sztyfcie, nigdy nie miałam i ciekawa sprawa z tym :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam w planach testowanie tego fluidu już od jakiegoś czasu. Na buzi wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego podkładu,ale prezentuje się świetnie-Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowałam go zanim znalazłam mój ulubiony, ale byłam z niego zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Próbowałam kiedyś, ale nie skradł niestety mojego serca :/

    OdpowiedzUsuń
  21. używałam go kiedys i fajnie się spisywał:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie, ze znalazlas podklad idealny dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zużyłam go ok 5 opakowań, teraz testuję inne podkłady, lecz kiedyś znowu po niego sięgnę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam kiedyś tego podkładu i też go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. musze go sprobowac :)
    a u mnie rozdanie z oasap wygraj wybrana rzecz :) zapraszam
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam okazji testowania tego fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wygląda ten podkład na Twojej twarzy, ja go nie miałam.
    gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń