piątek, 31 października 2014

DZBANEK FILTRUJĄCY DAFI

Hejka Kochani:)

Na spotkaniu blogerek w Katowicach organizatorki zadbały,oto żebyśmy dostały niespodziankę również od Dafi:) za co im bardzo dziękuję,bo dzbanek filtrujący bardzo mi się przyda i sądzę,że będzie mi służył na długo:) Cieszę się,że została jego posiadaczką,bo taki dzbanek to bardzo przydatna rzecz:).A więc dziś recenzja:

DZBANKA FILTRUJĄCEGO DAFI MODEL ATRI CLASSIC 2,4L



Od producenta

WKŁAD FILTRUJĄCY CLASSIC
Niewielki dzbanek Atri został stworzony z myślą 

o singlach, osobach starszych i młodych ludziach, którzy przygotowują w kuchni głównie napoje, a mniej gotują. Do tego modelu dzbanka używa się wkładów Classic - filtrujących około 100-150l wody - czyli ilość adekwatną do potrzeb jego użytkowników. 

FUNKCJONALNY WLEW 
Wypełnienie dzbanka wodą kranową dzięki funkcjonalnie skonstruowanemu wlewowi staje się wygodne i proste. Wlew z uchylną klapą otwiera się w momencie przesunięcia do siebie suwaka, pod którym znajduje się wskaźnik. W ten sposób dzbanek można łatwo napełnić wodą bez zdejmowania pokrywy, a klapa chroni wnętrze dzbanka przed zanieczyszczeniami i kurzem. 



PRZYDATNY WSKAŹNIK ZUŻYCIA FILTRA
Wkład filtrujący działa sprawnie przez około 30 dni, potem należy go wymienić. Zaznaczając na wskaźniku manualnym dzień i miesiąc zmiany filtra, po upływie miesiąca nie zapomni się o kolejnej wymianie wkładu.


PRODUKT DO CODZIENNEGO UŻYTKU
Filtrowanie wody zapobiega osadzaniu się kamienia w czajniku 

i ekspresie oraz sprawia, że z Twoich filiżanek i kubków znika nieprzyjemny osad.  Filtr Dafi usuwa też z wody posmak chloru oraz mętny żółtawy kolor pojawiający się w wyniku kontaktu wody z instalacją wodociągową. 

Oczyszczona przez filtr woda zapewnia więc zdrowe i smaczne napoje na co dzień.  Osoby, które potrzebują czystej wody do bieżącego użytku w kuchni, mogą z powodzeniem sięgnąć po dzbanek Atri. Można w nim szybko przefiltrować wystarczającą ilość wody do przygotowania kawy, herbaty czy też niewielkiego posiłku. Samo filtrowanie całej pojemności dzbanka trwa około 2 minuty. 

Dzbanek Atri to także doskonałe rozwiązanie dla osób aktywnych i uprawiających sport, które mogą zastąpić wodę butelkowaną wodą z filtra. 




Kilka wersji kolorystycznych dzbanka Atri - od pastelowych barw po ciemne - pozwala w prosty i przyjemny sposób wybrać model najlepiej pasujący do wystroju kuchennych wnętrz oraz do gustów jego użytkownika.


Filtr Dafi Classic dzięki założonej technologi zmiękcza wodę oraz usuwa z niej zanieczyszczenia mechaniczne,metale ciężkie,i chlor-czyli wszystko,co zaburza jej naturalny smak.
Filtr Dafi Classic redukuje
-twardość wody
oraz usuwa
-chlor
-metale ciężkie
-detergenty
-herbicydy i pestycydy.

Umieszczając w dzbanku nowy wkład należy ustawić na wskaźniku datę następnej wymiany filtra ( za 30 dni) .Zawsze widoczny wskaźnik przypomni na czas o konieczności wymiany wkładu filtrującego.

Bardzo się cieszę,że zostałam szczęśliwa posiadaczką tego dzbanka,ponieważ lubię żyć zdrowo,a dzbanek Dafi gwarantuje mi czystą wodę! Piję bardzo duże ilości wody,a teraz nie muszę kupować wody w butelce.Dzbanek jest naprawdę ładny,solidnie wykonany i lekki.Jest łatwy w użyciu,a dzięki książeczce,która jest w zestawie można więcej się dowiedzieć o jego właściwościach!.Filtr jak już wspomniałam wcześniej wymienia się co miesiąc.Smak wody jest zupełnie inny,nawet różni się od tej w butelce-jest zdecydowanie lepszy:) Na dzień dzisiejszy daję mu 5! 



19 komentarzy:

  1. Mam dzbanek Dafi od dawna i bardzo sobie go chwalę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu moich znajomych ma takie dzbanki i bardzo sobie chwalą! Ja od jakiegoś czasu zanoszę się z kupnem takiego, bo bardzo przydałby mi się w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym taki dzbanuszek, moja przyjaciółka z niego korzysta i jest baardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ma kolor, mi się trafił czarny i też dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i jestem bardzo zadowolona z dzbanuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama chyba zdecyduję się na taki dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki dzbanek to dobra rzecz, często się przydaje! :) Podobno można sobie też założyć nakładkę na kran, żeby filtrowało wodę :)

    P.S. Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards, pytania znajdziesz u mnie na blogu (oczywiście udział w zabawie nie jest obowiązkowy :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez sie z nim polubilam, fajniutki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chyba się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czysta,zdrowa woda to podstawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dwa dzbanki i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam że to fajny produkt, jak tylko będę miała kuchnie ( ciągle jest w remoncie) to na pewno po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. filtry sa trochę za drogie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam nigdy takiego dzbanka, ale z tego co piszesz to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń