sobota, 4 października 2014

BEGLOSSY WRZESIEŃ 2014

Cześć Kochani:)

Dziś post na temat zawartości wrześniowego pudełka beGlossy.Pudełko otrzymałam od 

Bardzo się cieszę ze swojego pierwszego pudełka beGlossy:)

A teraz podzielę się z Wami zawartością:)



BEE PURE
Bee Venom Serum
Serum do twarzy na jadzie pszczelim z aktywnym nowozelandzkim miodem Manuka UMF 20+ i peptydami oraz 24-karatowym złotem,które nadaje gładkości i odświeża skórę.

Cena:30ml/209zł


Bardzo się cieszę z tego serum i z pewnością podzielę się z Wami opinią na jego temat:)

BENEFIT COSMETICS
It's potent! eye cream
Rozświetlający krem pod oczy,który likwiduje cienie pod oczami i fantastycznie nawilża,Odpowiedni do każdego rodzaju skóry:)

Cena 14g/129zł


Ciekawy produkt-coś dla mnie:) Jeśli się sprawdzi kupię pełnowartościowe opakowanie;)

ISIS-PHARMA
Glyco-A 12%
Peeling kosmetyczny z kwasem glikolowym,który poprawia wygląd skóry,zwiększa jej elastyczność i napięcie.Usuwa przebarwienia oraz stymuluje syntezę kolagenu.Przez pierwsze dni kuracji należy nakładać go na około 5-10 minut,stopniowo wydłużając czas.

Cena:30ml/85zł




Akurat skończył mi się mój obecny peeling,więc z przyjemnością wypróbuję tą próbkę;)

PANTENE PRO-V
Błyskawiczny tonik wzmacniający
Kuracja w postaci toniku bez spłukiwania dodatkowo wzmacnia włosy,chroni je przed wypadaniem oraz zwiększa objętość fryzury nawet o 40%.Zawiera witaminę B3 i prowitaminę B5,które wnikają głęboko do wnętrza włosów.

Cena:95ml/21,99zł


Bardzo ciekawy mnie ten tonik,już dziś go pierwszy raz wypróbuję:) Po jakimś czasie pojawi się recenzja:)

YVES ROCHER-edycja limitowana
Wydłużający tusz do rzęs 360 stopni
Czarny tusz do rzęs doskonale wydłuża i pokrywa kolorem 100% rzęs.Szczoteczka z elastomeru dokładnie je rozczesuje.Specjalna formuła zapewnia trwałość do 12 godzin.

Cena:8ml/42zł


Cieszę się,że to właśnie tusz jest pełnowartościowym produktem,bo maluję swoje rzęsy codziennie:) nawet kilka razy w ciągu dnia:)

URIAGE
Balsam do ciała Suppleance
Lekka kremowa konsystencja balsamu sprawia,że codzienna pielęgnacja skóry jest prawdziwą przyjemnością.Skóra staje się jedwabiście gładka i idealnie nawilżona oraz odżywiona.

Cena:500ml/79,99zł


Dobry balsam zawsze przyda się!


W pudełeczku są 2 pełnowartościowe produkty:
-YVES ROCHER-wydłużający tusz do rzęs
-PANTENE PRO-V-błyskawiczny tonik wzmacniający



Produkty pozostałe-pojemność:
-BEE PURE Bee Venom Serum-3ml
-URIAGE Balsam do ciała Suppleance-50ml
-ISIS-PHARMA Glyco-A 12%-5ml
-BENEFIT COSMETICS It's potent! eye cream-3g





Co sądzicie o tym pudełeczku? Jakie produkty podobają Wam się najbardziej?

23 komentarze:

  1. Pudeleczko całkiem fajne. Bardzo mnie ciekawi to serum.z.jadem.pszczelim.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nie miałam żadnego Boxa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie kupiłam tym razem, ale całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki BEE PURE uwielbiam, miałam pełne opakowania , mój ulubieniec to maska na noc

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pudełko. To serum bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego typu pudełek, ale zawartość wrześniowego BG bardzo mi się podoba i z pewnością byłabym z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie zawartosc tego pudeleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie akurat nie ma w nim nic specjalnego. Jedynie tusz z YR ewentualnie mógłby mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaaaa z niecierpliwością czekam na recenzje tego serum ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet przyzwoite to pudełko :)
    Mam nadzieję, że polubisz się z zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zainteresował mnie ten kremik z Benefitu :) fajne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  12. szczególnie ciekawi mnie ten tonik do wlosów, nigdy nie słyszałam o takim kosmetyku :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tonik PANTENE ciekawi mnie najbardziej:) czekam na jego recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się zawartość tego pudełeczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia o co chodzi z tym be glossy, ale musi to byc bardzo przyjemna akcja, skoro dostaje się taki miłe rzeczy:) ciekawa jestem jak działa Pantene (skądinąd to moja ulubiona marka) i to serum. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawartość według mnie całkiem fajna, chyba najbardziej ciekawi mnie tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne pudełeczko :) oprócz pantene z chęcią przygarnęłabym pozostałe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jest kilka ciekawych produktów, a najbardziej interesuje mnie to serum

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje pierwszego pudełka. No i czekam na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń