wtorek, 2 września 2014

ULUBIEŃCY SIERPIEŃ :)

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat moich ulubieńców sierpnia,z tymi kosmetykami bardzo się polubiłam:) i z pewnością jak mi się skończą wrócę do nich ponownie:) 

Oto moi ulubieńcy:)

ELIE SAAB
ten cudowny zapach towarzyszył mi bardzo często w miesiącu sierpniu:) Słodki,świeży,długotrwały-Kocham Go!



SZAMPON WZMACNIAJĄCY+ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA COLOR RESIST GARNIER FRUCTIS
bardzo ciekawy duet,który sprawia,że moje farbowane włosy nie tracą swojego blasku:).Ciekawy zapach+miękkie włosy-z pewnością ten duet będzie mi towarzyszył w miesiącu wrześniu:)


BANDI GOLD PHILOSOPHY
krem na szyję i dekold-tak czesto go używałam w sierpniu,że prawie już mi się skończył:)fajnie nawilża skórę na dekolcie i szyi:)


SHEFOOT
krem na popękane pięty extra plus-to mój hit! doskonały produkt~


TOŁPA
oliwka do mycia i kąpieli 4 w 1!-fantastyczna oliwka dla kobiet w ciąży:),doskonale nawilża skórę,ujędrnia!


VICHY TEINT IDEAL
doskonały podkład-nawilża,ujednolica koloryt,nie zapycha;)takie cudeńko:)


MAYBELLINE COLOSSAL
-maskara leżała i czekała na swój czas,czyli sierpień.Lubię efekt jaki daje;)


To na tyle;)

Czy Wam też smutno,że lato już skończyło się?

Nie mogę uwierzyć,że już jesień!

Buziaki

50 komentarzy:

  1. ciekawa jestem jaki to zapach:)
    tez mi smutno ze zaraz jesien:( bo jak nigdy mi te wakacje zleciały..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten krem od Bandi, lubię takie kosmetyki. Tak samo podkład Vichy, nie widziałam go wcześniej. Ogólnie same ciekawe rzeczy pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą maskarę i bardzo sobie ją chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. od jutra podobno ma byc jeszcze cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe miałam żadnego z tych ulubieńców, ale skusze się na pewno na coś z SHEFOOT ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten garnier fructis jest genialny, daje świetne efekty :) mi troszkę smutno, chociaż mam nadzieję, że nadchodzi polska złota jesień, jeśli tak, to będzie pięknie ;) w sumie mogłyby już być święta ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie te Twoje ulubiency Beatko, zapach Elie Saab chętnie bym powąchała, mam też ochotę na podkład Vichy, a tusze Maybelline Colosal - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna musi być ta oliwka do mycia Tołpa i krem Bandi mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tego zapachu :)
    Muszę pomyśleć nad zakupem duetu garniera..

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię tusze z MAYBELLINE COLOSSAL

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym poczuć zapach tych perfum! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem do dekoltu Bandi używała moja Mama i również była bardzo zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz miałam i też go polubiłam, jak większość tuszy Maybelline`a :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten krem Bandi mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie ten krem Bandi..bardzo fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zaledwie płyn micelarny z Tołpy,ale już jestem pod wielkim wrażeniem:-)więc nie dziwię się,że ich produkt jest na liście ulubieńców:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Colosale też mnie nigdy nie zawiodły :) Pozostałych ulubieńców nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. z wszystkich podanych wyżej kosmetyków miałam tylko tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie znam tego zapachu a mógłbym się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Elie Saab długo na niego polowałam i w końcu go mam! Nawet dzisiaj jestem nim spryskana:):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Colossal jest też moim ulubieńcem :) Miałam szampon i odżywkę z Garniera, były ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. weidze kolejną dobrą opinie dotyczących kosmetykow shefoot. musze chyba kupic sobie cos tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi nie jest smutno, że lato się skończyło-wolę jesień:) Muszę wreszcie wypróbować tą maskarę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie napisz recenzję o maskarze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki z Bandi uwielbiam, ale nie miałam jeszcze nic z tej serii, którą pokazujesz - czuję się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta oliwka do mycia bardzo mnie zaintrygowała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam już styczność z tą maskarą i byłam z niej jak najbardziej zadowolona :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo jestem ciekawa tego zapachu, ostatnio właśnie szukam jakiegoś ciekawego :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten zapach brzmi ciekawie :) Odżywka z Garniera fajna, ale wszystkie szampony mnie totalnie uczulaja :( Włosy mi po nich lecą garściami. Tusz z maybelline może być, kiedyś był moim ulubionym, teraz stał się nim mf 2000 :)))) Super wpis, będę tu zagladać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. tołpa mnie prześladuje chyba ;p nie miałam nigdy do czynienia z tą firmą ale na blogach czytam już któryś raz z kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią bym ten zapaszek powąchała:)świetne ulubieńcy:)
    P.S Kochana,a jak się czujesz,który to już miesiąc?brzusio pewnie rośnie!dbajcie o siebie.:*
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ten krem z Bandi ma śliczne opakowanie! Tusz uwielbiam, mój ulubieniec, zużyłam już chyba 3 opakowania : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Cacuszko z Bandi! A mnie tak wysypało na dekolcie i szyi, ze chce mi sie płakać... O jakim spotkaniu w Rybniku mówiłaś? Albo mam sklerozę, albo nie jestem na czasie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2014_09_01_archive.html prosze kochana;)

      Usuń
    2. Łaaaa! no to cudownie!!!!

      Usuń
  34. uwielbiam maskara od maybelline :)

    wrocilam z urlopu i nadrabiam zaleglosci blogowe. dziekuje za Twoj wklad u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie bym poznała zapach Ellie Saab ;) nawet nie wiem kiedy to lato zleciało, bo u mnie ciągle paskudna pogoda, prawie nie ma słońca i codziennie trochę pada :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Perfumy E. Saab też bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  37. krem Bandi wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy i drugi produkt oraz fluid vichy sa mi znane i lubiane. Perfumki tym bardziej bliskie memu sercu - bo dostane w prezencie od syna:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziś właśnie kupiłam na próbę ten tusz Maybelline:) Też mi szkoda końca lata:(

    OdpowiedzUsuń
  40. Tego garniera też teraz kupiłam, ciekawe czy u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię tę maskarę maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z Bandi miałam z tej serii krem pod oczy i byłam z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń