poniedziałek, 8 września 2014

POMARAŃCZOWO USTOM MYM:)

Hejka:)

Dziś o błyszczyku,który używam intensywnie od niedawna i opinią o nim chętnie z Wami podzielę się;) Ten uroczy,pomarańczowy,magiczny eliksir dostarcza moim ustom pomarańczowej świeżości,blasku,nawilżenia.Nie sądziłam,że tak z nim moje usta polubią się:) A o kim mowa,oczywiście o:

PAT&RUB NAWILŻAJĄCY BŁYSZCZYK POMARAŃCZOWY




100% natury
100% nowoczesności
100% przyjemności


NAWILŻA,ŁAGODZI,ROZŚWIETLA

KOMPOZYCJA BŁYSZCZYKU:
olej winogronowy
olej rycynowy
wosk carnauba
olej migdałowy
masło pomarańczowe
olej jojoba
naturalny złoty pigment
olejek pomarańczowy


surowce naturalne i z eco certyfikatem

Produkt przebadany dermatologicznie-wyprodukowany w Polsce:

100% NATURALNYCH SKŁADNIKÓW


Bez składników pochodzących z ropy naftowej,siarczanów,silikonów,glikolu propylenowego pegów.
Bez sztucznych konserwantów,zapachów,barwników.

Kilka słów o działaniu błyszczyka:

Błyszczyk naturalnie pielęgnuje i chroni usta.Działa nawilżająco i kojąco.Dodaje blasku i rozświetla.
Pielęgnacyjny błyszczyk sprawi,że usta będą nawilżone,odżywione i gładkie.Aromat,pochodzący z naturalnych maseł i olejków eterycznych urzeka i poprawi nastrój.
Kolor błyszczyka zawdzięcza naturalnym pigmentom.Aromat nadaje olejek pomarańczowy.

Błyszczyk możecie kupić tutaj:


Cena: 45zł/15ml

Moja opinia:

Chciałoby się się napisać dwa słowa:BŁYSZCZYK IDEALNY! Jednak ja jestem gadułą i dla mnie dwa słowa nie wystarczą by opisać te cudeńko od Pat&Rub:) Zastanawiacie się dlaczego tak mu słodzę? Słodzę,bo na słodkie słowa zasługuje! Nie tylko ze względu na doskonały skład,ale i działanie.Po pierwsze nawilżenie-błyszczyk fantastycznie nawilża usta,pozostawiając je delikatne,miękke,gładkie,aż chcę się z takimi ustami całować-mówi mój mąż <3 Błyszczyk aplikuje się na usta bardzo łatwo,dokładnie się na nich rozprowadza pozostawiając je połyskujące i pełne blasku.Niezwykły jego zapach-pomarańczowy pobudza zmysły,orzeźwia i pozostawia usta świeże i pachnące!Zapach kojarzy mi się z sokiem pomarańczowym ze swieżych pomarańczy,który uwielbiam.Dzięki naturalnym pigmentom błyszczyk doskonale rozświetla usta;) Sprawdza się także do matującej pomadki-jeśli chcę nadać ustom blasku nakładam go na pomadkę.Ale używam go przeważnie na same usta,bo lubię gdy moje usta są delikatnie podkreślone i mają swój naturalny kolor! Moje usta po lecie były przesuszone-żałuję,że nie byłam w posiadaniu tego błyszczyku wcześniej,doskonale złagodził podrażnienia na moich ustach,dzięki niemu usta nie są  już suche i popękane.Wreszcie nabierają pięknego wyglądu:) Coś czuję,ze przy dalszym używaniu tego błyszczyku usta staną się jeszcze bardziej piękniejsze!



Plusy:
-nawilżenie,skład,zapach,rozświetlenie,działanie kojące
Minusy:
Cena-ale błyszczyk jest bardzo wydajny! I warto w niego zainwestować!

Błyszczyk pomarańczowy Pat&Rub to dobra inwestycja!

Polecam Kochani!


28 komentarzy:

  1. Mam takie ciut mniej naturalne cudenko z bielendy i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no faktycznie cena konkretna , ale skoro wydajny to warto ;)
    ja ogólnie nie przepadam za błyszczykami na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca przepadam akurat za błyszczykami w tej formie, ale ta naturalna marka bardzo mnie ciekawi i nie mogę się doczekać kiedy coś sobie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię błyszczyków, więc pewnie i tak bym nie używała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że z tej firmy jeszcze nie miałam kosmetyków. Bardzo podoba mi się tubka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie go opisałaś, ślicznie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam z tej firmy błyszczyk i jestem bardzo zadowolona.Wydajność ma niezłą więc jest to dobra inwestycja

    OdpowiedzUsuń
  8. skusiłabym się;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej linii balsam do ust, również o zapachu pomarańczy - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym go wypróbowała, ale jednak cena trochę mnie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na taki blyszczyk sama chętnie bym się skusiła, bo większość, które mam strasznie wysusza mi usta :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam różany, jest to chyba jedyny błyszczyk, który tak naprawdę nawilża moje usta.

    OdpowiedzUsuń
  13. cena rzeczywiscie dosyc wysoka, ale musmy wziac pod uwage, ze nie ma w nim zadnej chemii ;)
    ladne zdjecia ;)


    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczyk prezentuje się świetnie, jedynie cena trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale on musi być pyszniasty...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy moja dłoń w kierunku błyszczyków od P&R nie powędrowała, ale wierzę, że są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam jeszcze nic z kosmetyków marki Par&Rub, a Wy mnie wszyscy strasznie kusicie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie kosmetyki Put&Rub odstaraszaja cena. Ale dosc czesto sa promocje wiec mozna skusic sie na jakis dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pat& Rub to niestety nie moja półka cenowa:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena rzeczywiście spora, ale jeśli działanie jest znakomite to myślę, że się w pewien sposób zwraca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Drogi, ale chyba warto:) jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za klikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogólnie nie lubię błyszczyków, ale ten mnie wyjątkowo kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm... myśle, że się nad nim zastanowie mimo jego ceny

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam go:D Stosuję naprzemiennie z różanym :)

    OdpowiedzUsuń