czwartek, 4 września 2014

POMARAŃCZA,WANILIA-POŁĄCZENIE IDEALNE:) MASŁO PERFECTA

Hej:)

Dziś wróciło do mnie lato:) a ju to o maśle będę pisać! Masło do ciała? Na lato? Czemu nie! Na lato,jesień,wiosnę,zimę! Zatem dzisiaj post o maśle Perfecty,które już jakiś czas temu pokochałam i które od kilku dni intensywnie używam.Nie tylko ze względu na działanie,ale na pierwszym miejscu ze względu na zapach.Połączenie pomarańczy i wanili w tym wypadku sprawdziło się idealnie:)-rozkoszuje mnie i pobudza zmysły!
Przedstawiam Wam pewnie każdemu z Was znane
MASŁO DO CIAŁA-POMARAŃCZA+AROMAT WANILII ANTYCELLULITOWE PERFECTA



Klika słów od producenta:)
 Puszyście kremowe masło do ciała o doskonałych właściwościach antycellulitowych i zmiękczających! Olejek z ziaren z zielonej kawy opóźnia procesy starzenia,wygładza i regeneruje skórę.Masło pomarańczowe wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające,ponadto łagodzi podrażnienia,doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.Kompleks witamin E-C-F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry.Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania!
PRZEBADANE DERMATOLOGICZNIE!


Skład:
 Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Coffea Arabica Seed Extract, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, D-Limonene, Cinnamal, Eugenol, Parfum, CI 19140, CI 15985. (05.03.2011)


Cena:około 14zł/225ml:)

Moja opinia:

Masło przede wszystkim skradło moje serce ze względu na zapach jak i dobre nawilżanie! Lubię produkty Perfecta,a szczególnie masła do ciała z serii Perfecta Spa.Zacznę może najpierw od zapachu-jak wiecie już to połączenie zapachu pomarańczy z wanilią! i rzeczywiście można wyczuć słodką wanilię z orzeźwiającą pomarańczą! W pudełku pachnie bardzo słodko,ale jeśli rozprawdzimy je na skórę zapach staje się mniej intensywny i bardzo przyjemny.Skóra po użyciu tego masła pachnie przez długi czas-słodko,ale delikatnie;) Nie stosuję tego masła by pozbyć się cellulitu,bo wiem,że stosowanie kosmetyków to za mało,by sie go pozbyć! Stosuję go bo bardzo dobrze nawilża moją skórę-świetnie ją wygładza.Skóra po użyciu tego masła jest bardzo delikatna i aksamitna! Masło nie uczula i nie podrażnia!,a moja skóra jest bardzo wymagająca! Więc duży plus mu za to! Masło ma gęstą konsystencję,łatwo się rozprowadza na skórze,a także wnika w skórę dość szybko i jakoś nie zauważyłam tłustego filmu na skórze!-może dlatego,że nakładam go w rozsądnej ilości:) Duży plus także za właściwości regenerujące! Ogólnie masło na 5,ponieważ nie używam go jako środek do walki z cellulitem! Może moja ocena byłaby wtedy niższa-nie wiem,ponieważ nauczyłam się żyć z moim cellulitem,bo nie jest aż tak duży i widoczny:) Mówię sobie-nie ma ludzi i ciała idealnego:) 
Polecam Wam ten produkt w szczególności ze względu na zapach i nawilżanie-dobre nawilżanie;)






A Wy lubicie masła do ciała?
Jakie polecacie?
Buźka

33 komentarze:

  1. chętnie bym go przetestowała , ten zapach musi być boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie się nie sprawdziło to masełko i było strasznie niewydajne, nie polubiłam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na masełka jak zimno się robi.
    pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. Wywącham go bardzo chętnie - lubię zapach pomarańczy szczególnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieliśmy w innej wersji zapachowej i całkiem fajne było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam peeling z perfecty spa ale masła jeszcze nie, musze sobie koniecznie sprobowac:) a ja nie wiem czy mogę ci jakoś specjalnie polecić bo do tej pory miałam tylko jedno, kokosowe z Synergen i było bardzo w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem do ciała czy coś ala masełko tak powiem mogę polecić z Isany. Wiem,że jest wersja oliwkowa, z kakao i ostatnia z granatem. Osobiście mam oliwkową i spisuje się świetnie. Choć na to masełko mam wielką ochotę szczególnie, że pachnie pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład trochę przeciętny, choć parafina będzie nawilżający płaszczyk dawać skórze. Zapach może być atutem :) W sumie za tą cenę nie ma co się spodziewać czegoś więcej :) Ale jeżeli dobrze się u Ciebie sprawdził to najważniejsze :) Ja uwielbiam masełka od Pat&Rub czy The Secret Soap Store :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość dobrze nawilżał, lecz zapach to kompletnie nie moja bajka- to przez wanilię, za którą nie przepadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś to masełko i jeszcze inne z Perfecty. Ogólne wrażenie bardzo dobre, masełka są gęste i treściwe i dobre nawilżają skórę. Ja uwielbiam masła z The Body Shop, a ostatnio kosmetyki naturalne, nawilżające do ciała z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach też by mi przypadł do gustu, mam super peeling z perfecty pinacolada

    OdpowiedzUsuń
  12. Masła do ciała uwielbiam i z przyjemnością sięgam po nowe pozycje. Perfecty jeszcze nie miałam, ale zapach brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że ma olej mineralny tak wysoko w składzie, chyba się nie skuszę. :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to bym z chęcią tego pomarańcza zjadła :) No ale masełko też super, nie wiedziałam, że Perfecta ma takie w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy i chętnie bym tego użyła na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w planach wypróbować to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam je bardzo dawno temu i też zapach mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda ciekawie to maselko: ) na pewno wypróbuję: )

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam wersje z czekoladą ? Nie pamiętam już dokładnie i tamta bardzo się rolowała na skórze... straszne to było

    OdpowiedzUsuń
  20. wanilia i pomarańcza <3 pewnie pachnie niesamowicie :) może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie jestem fanką takich kosmetyków ;) jedyne czego używałam, to kokosowego masła by Ziaja :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te kosmetyki! jak byłam w Polsce na urlopie zrobiłam sobie niezły zapas z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam to masełko i lubię ;;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie apetyczne zdjęcia :D aż zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie niestety takie produkty uczulają i mogę tylko naturalne, ale dobrze ze u Ciebie się spisało:*

    OdpowiedzUsuń
  26. oj tak uwielbiam masełka <3 a tego jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chetnie wyprobuje :) a ta pomarancza na zdjęciach smaku mi narobila na owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapach musi być ekstra,mam chęć na to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsze zdjęcie mnie rozbroiło :) Świetne! Znakomity pomysł!
    Kuszące to masełko, szkoda tylko że parafina jak zwykle
    w kosmetykach z tej serii - bardzo wysoko w składzie.
    Świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  30. No i klops - parafina - mogłoby być co najwyzej na nogi :/

    OdpowiedzUsuń