poniedziałek, 22 września 2014

NOWOŚCI KOSMETYCZNE I NIE TYLKO:)

Cześć!

Dziś post na temat nowości kosmetycznych i nie tylko,które zawitały do mojego domciu:) Ostatnio mam dużo czasu na zakupy,ale męczy mnie chodzenie po sklepach:) Już prawie połowa ciąży za mną,ale ciągle muszę uważać na siebie,by się nie przemęczać,dlatego też coraz częściej zdarza mi się buszować,ale po sklepach internetowych:) W czwartek wybieram się na krótki odpoczynek nad morze,więc musiałam zaopatrzyć się w ciepłą bluzę,ponieważ w starą się nie mieszczę:):)

Oto moje zdobycze,prezenty:)

Pani Ania i Magda-Kochane Eriski zaskoczyły mnie mega paką z kosmetykami:)
Zachwytu nie ma końca:)) Dziękuję:)



W sklepie stacjonarnym Moodo


kupiłam:)

Bluzę:) -bardzo cieplutka :)


Bluzkę:)


Sweterek:)-mięciutki i cieplutki:)



A teraz trochę biżu:)

Bransoletka-Maramba

Jestem nią oczarowana:)


Naszyjnik

Monika Roth



Dermika 
Krem pod oczy



Perfecta
krem do ciała
peeling


MAMA MIO 



To na tyle:)

A tymczasem pozdrawiamy Was i przesyłamy buziaki:)





36 komentarzy:

  1. Miłego testowania i udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te nowości zwłaszcza Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj większość bym wzięła :D łącznie z bluzą

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa kosmetyczna armia ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy zapas na ciężkie czasy :-). Życzę miłego wypoczynku nad morzem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to się nie przemęczaj, dzidziuś ważniejszy, a zakupy online są także bardzo przyjemne :D Strasznie dużo tych nowości u Ciebie, wow :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się tego uzbierało, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego, miłego testowania kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile dobroci :D szczególnie imponuje Erisowy stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki Lirene i Pharmaceris bardzo lubimy, na pewno będziesz zadowolona, tak uważamy:)
    Piesio prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka ciepła bluza by mi sięprzydała bo juz coraz zimniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w bluzach i na sportowo rzadko chodze,ale ostatnio marzy mi się taka dłuższa bluza-tunika do legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pełen wypas :) Nie wiem czy dobrze widzę, ale chyba dostrzegłam podkład, zawsze mnie ciekawiło czy warto sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow jaka paka kosmetyków, jak udało Ci się to zdobyć? :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ile wspaniałości:)) miłego testowania Ci życzę:)aaa i miłego odpoczynku nad morzem-ubierz się cieplutko bo tam zimno i wieje :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza i bluzka są ekstra!
    w ogóle świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne nowości!! Kochana to link do bucików http://allegro.pl/hit-sezonu-kozaki-na-obcasie-x489-camel-r38-i4599361490.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie bardzo te peeling z perfecty, ale tego zapachu jeszcze nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko pozazdrościć tych kosmetycznych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę się obkupiłaś :) super nowości :) podoba mi się beżowy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, same wspaniałości, szczególnie paka od eveline

    OdpowiedzUsuń
  22. sporo tego. Ale ta bluza jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  23. Super!!!! Taka paka to marzenie :D Udanych testów :) A zakupy świetne, wszysto bardzo przypadło mi do gustu. Chociaż wiem, że chciałaś ostatnio zmienić fryzurę, może dołączysz się do akcji na moim blogu? :) Kochana i dużo zdrówko dla Was oraz gratulację !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od Erisek na pewno coś by mi się spodobało, tyle tego u Ciebie. Super niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik jest super! A paczka od Erisek na pewno przypadnie Ci do gustu, życzę udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żółta bluzeczka jest prześliczna, a paczka Erisek zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  27. Same wspaniałości !! Ten naszyjnik jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ Cię Eriski obdarowały. Same skarby;)
    Z dodatków wpadł mi w oko naszyjnik z sznurów. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń