piątek, 5 września 2014

MOJE UKOCHANE ZAPACHY+NIESPODZIANKA DLA WAS:)

Hejka Kochani;)

Dziś post o moich ulubionych zapachach,jednym z nich jak już wiecie to Elie Saab:),ale moja kolekcja zapachów składa się jeszcze z kilku ciekawych.Dziś podzielę się z Wami 1/3 kolekcji moich zapachów:)
Kocham perfumy i gdy widzę jakąś nowość od razu mam ją ochotę przygarnąć,ale musiałabym chyba być milionerką,by otaczać się każdą nowością zapachową,a na to mnie nie stać;) Gdy kupuję jakiś perfum zawsze proszę o 2,3 próbki innych,bo gdy coś chcę kupić muszę zawsze spróbować,czy to to! Wiecie o czym mówię! I dzięki próbkom udało mi się poznać zapachy,o których Wam dziś napiszę:) 

Numerem jeden jest dla mnie Elie Saab;)

Elie Saab-łączy w sobie nuty pomarańczy i jaśminu,paczuli,drewna cedrowego i róży:) Bardzo słodki,a zarazem świeży zapach,utrzymuje się dość długo na skórze.Bardzo elegancki i zmysłowy:)
Cena:około 440zł/90ml


Kolejnym moim hitem jest Tous L'Eau de Parfum

Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, cytryna, akordy kwiatowe

nuta serca: frezja, jaśmin, piwonia, czarna porzeczka
nuta bazy: paczula, białe piżmo, ambra
Bardzo lekki,świeży zapach,idealny na lato,kojarzy mi się z ciepłem,słońcem,łąką pełną kwiatów;)
Cena:około 145zł/90ml


Jimmy Choo-woda perfumowana

Nuty zapachowe: gruszka, pomarańcza, orchidea, paczula, toffi
Bardzo ciekawy zapach,również słodki i orzeźwiający:) Super trwałość-bardzo go lubię;)
Cena:około 180zł/40ml



Under My Spell Noelle Benefit

Nutami głowy są Żurawina, kardamon i czarny pieprz; nutami serca są fiołek, jaśmin, róża, dzika orchidea i kwiat wanilii; nutami bazy są czarna ambra, paczula, agar (oud), wanilia, benzoes i malina.
Używam go tylko na specjalne wyjścia,bardzo ciekawy zapach,ale bardzo mocny,ciężki.Kojarzy mi się z zapachem kadzidełek
Cena:około 160zł/30ml



Donna Karan, DKNY Be Delicious

Nuty: jabłko, ogórek, grapefruit, magnolia, tuberosa, biała konwalia, roża, fiołek, drzewo sandałowe, bialy amber.
Bardzo ciekawy zapach,niezwykle orzeźwiający i lekki,bardzo świeży-używam go bardzo często:)
Cena:około 250zł/100ml

Donna Karan, DKNY Be Delicious Fresh Blossom

Nuty zapachowe: grejpfrut, porzeczka, brzoskwinia, róża, płatki jaśminu.
Zapach również bardzo ciekawy i świeży,kojarzy mi się z zapachem lata i ogrodu mojej mamy:)
Cena:około 250zł/100ml


Na mojej liscie zakupowej jest teraz zapach:

                                                



A teraz niespodzianka dla Was:)
Chciałabym jednej osobie podarować żel/krem po prysznic 50ml od Elie Saab:)


Warunek:
W komentarzu napisz jako kto obserwujesz bloga;) i tyle
Na zgłoszenia czekam do 4 października,a 5 wybiorę zwycięzcę;) W dniu rocznicy mojego ślubu:)
Powodzenia:)
Buziakiiii <3

47 komentarzy:

  1. Obserwuje jako Kamila.
    Zapaszki fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam perfumy Elie Saab. Mogę śmiało powiedzieć, że na obecną chwilę to mój ulubiony zapach:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z zapachów nie miałam, ale te od DKNY mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia, nie znam żadnego z Twoich zapachów jednak sama też ma pokaźną kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jimmy Choo znam go i uwielbiam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazje wąchać ;) super zapaszek, obserwuję jako Iza M

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam Twoich zapachów,ale z chęcią bym je powąchała:)
    Obserwuje jako Renia.Renata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KINGA MOSKAL :)))


    Łaaaa.. Te pierwsze perfumy brzmią cudownie..

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfumy Jimmy Choo mają śliczną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie znam tych zapachów, ale całkiem ciekawa kolekcja.

    Obserwuję jako retromoderna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. DKNY piękne <3
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych perfum znam jedynie Jimmy Choo, DKNY czerwone właśnie niedawno zdenkowałam, a moim numerem jeden jest zdecydowanie Armani Si.

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako : Anna B :-)

    pozdrawiam ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam ani jednego z tych zapachów ;) A ja odpuszczę i nie będę walczyć o nagrodę ;) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam zapachów, ale perfumy Saab mają bardzo podobną buteleczkę do Versace :)
    Ja obserwuję jako inka2504 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten Under My Spell Noelle Benefit wydaje mi sie, ze będzie dla mnie idealny. Kocham wszystko, co ma nawet odrobine zurawiny! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci że żadnego nie znam :( ale musze powąchać bo wierzę że są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że nie miałam żadnego z tych zapachów :). Obserwuję jako: byCarol

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu Tous :)
    Obserwuję jako: InfallibleLifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego z Twoich zapachów oprócz DKNY :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam żadnego z tych zapachów :) Obserwuję jako bonny sensation :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubie be delicious:)

    Obserwuje jako Ewelina K

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje jako Dominika i Piotrek :-**

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog obserwuję jako Katarzyna Michałowicz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuje blog jako Zofia Pierzchalska :) chętnie poznam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Twoich zapachów znam tylko DKNY zielone jabłuszko to mój ukochany zapach :)

    Obserwuję jako rudaczerwień

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jak Kasia Rosol
    Wow świetne perfumy

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam DKNY Be delicious i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle cudowności, a ja wciąż się nie mogę zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  30. Paczajka :) Za to jedno nie lubię komputerów. Nie można powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. z wymienionych przez Ciebie znam tylko DKNY i lubię do niego wracać bo na dłuższą metę trochę się nudzi, jak lubisz słodziaczki polecam J'adore Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biore udział i obserwuje jako Izabela Rx ;-)

    OdpowiedzUsuń