czwartek, 18 września 2014

H&M JESIEŃ-ZIMA 2014/2015 NAJLEPSZE WEDŁUG MNIE PROPOZYCJE:)

Hej Kochani:)

Odkąd jestem w ciąży mam dużo na czasu na buszowanie po sklepach internetowych.Po ostatniej reklamie sieciówki H&M w TV postanowiłam bardziej przyjrzeć się jej kolekcji jesień/zima 2014/2015 i powiem Wam,że jestem zachwycona tą kolekcją,w szczególności ubraniami w kolorze khaki:) Bardzo się cieszę,że wreszcie ten kolor zawitał w kolekcjach różnych marek i naprawdę jest go bardzo dużo.Dziś pokaże Wam propozycje H&M które najbardziej mi się podobają:) Ach fajnie by było jakby ktoś na jeden dzień podarował mi w prezencie karte bez limitu:) Kupiłabym chyba wszystkie ciuszki z propozycji,które Wam pokażę:)

PROPOZYCJA I

Idealne połączenie kolorów,a te spodnie-oczarowały mnie;)


PROPOZYCJA II

Płaszcz ma idealny fason,no i kolor:)


PROPOZYCJA III

Kolor,materiał,krój-love it!


PROPOZYCJA IV

Idealna sukienka,podobają mi się te czarne,błyszczące dodatki!


PROPOZYCJA V

Futerko,sukienka-cudowne-nic dodać,nic ująć!


PROPOZYCJA VI

Spodenki już mam:))-są boskie!


PROPOZYCJA VII

Idealna sukienka-skromna,ale z pazurem:)


PROPOZYCJA VIII

Sweterek skradł moje serce-ma idealny kolorek:)

A KTÓRA PROPOZYCJA WAM NAJBARDZIEJ PRZYPADŁA DO GUSTU?

18 komentarzy:

  1. Lubię ten sklep. Dla mnie przedostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka z pozycji 4 bardzo fajna😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam khaki i cieszy mnie jego wszędobylstwo w tym sezonie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszystkie oversizowe sukienki, no i te swetry wyglądają na bardzo mięciutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się chyba nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam ostatnio w H&M i znalazłam parę na prawdę ciekawych ciuszków, ale nie zrobiłam jeszcze żadnych zakupów. Sukienka z cekinami wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, z każdej propozycji jakąś rzecz bym przygarnęła, jednak z 4 podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o sama bym sobie coś wybrała

    _______________
    a u mnie?
    nowy fashion na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie nr 1 i spodenki nr 6 są rewelacyjne :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zbytnio nie lubię tego sklepu, jak dla mnie, są tam same szmatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. propozycja 3 i 4 jak dla mnie ok,tylko 3 nie na tej modelce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, kolor khaki jest fajną alternetywą na jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. PODOBA MI SIĘ PROPOZYCJA NR.4 POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze żebym miała figurę tych modelek.. brałabym wszystko jak leci :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wczoraj sobie kupiłam legginsy w kolorze khaki . I <3 it!

    OdpowiedzUsuń