środa, 10 września 2014

EVREE KLUCZ DO PIĘKNYCH DŁONI:)

Hejka;)

Ostatnio mało uwagi poświęciłam dłoniom,zatem dziś post o dwóch fantastycznych produktach do dłoni firmy Evree.Po lecie moim dłoniom należy się regeneracja,więc już od jakiegoś czasu stosuję serum,a wcześniej używałam kremu:

REGENERUJĄCE SERUM DO RĄK-EVREE
ODŻYWCZO-OCHRONNY KREM DO RĄK I PAZNOKCI



Na początku opiszę Wam serum:)



Regenerujące serum do rąk 
Skoncentrowana formuła oferuje natychmiastową pomoc dla skóry mocno przesuszonej,podrażnionej lub popękanej.Idealnie sprawdza się w trudnych warunkach atmosferycznych.
Serum zawierające glicerynę,olejek arganowy,masło karite,urea oraz roślinne emolienty głęboko nawilża,odżywia oraz pomaga zregenerować naskórek i wzmocnić barierę ochronną Twojej skóry.Pozostawia delikatny film,który chroni skórę przez 24h.


Twoja skóra będzie intensywnie nawilżona,elastyczna i przyjemna w dotyku.Po reguralnym tygodniowym stosowaniu głęboko odżywiona i zregenerowana.

Bez parabenów,olejów mineralnych,barwników!

Składniki



Cena:8zł/50ml

Łatwo dostępne w Rossmanie;)

Moja opinia:

Czytałam wiele opinii na temat tego serum i przeważnie są to opinie pozytywne.W moim  przypadku również opinia pozytywna jednak z maleńkim minusem ze względu na zapach.Niestety zapach jest bardzo na Nie! Zacznę może od tego,że ja serum stosuję tylko i wyłącznie na noc,gdyż wtedy dobrze się wchłania,a rano moje dłonie są delikatne,miękkie i gładkie.Nie stosuję go w ciągu dnia,ponieważ dość wolno się wchłania a ja nie lubię mieć tłustych rąk! U mnie pod względem działania sprawdziło się doskonale.Świetnie nawilża,doskonale regeneruje,skóra moich dłoni nie jest już sucha i szorstka,a delikatna i przyjemna w dotyku.Serum jest także bardzo wydajne!,więc jeśli nie przeszkadza Wam zapach warto je kupić! Nie podrażnia,nie uczula,świetnie łagodzi podrażnienia!Do tego skóra staje się bardziej jędrna i wygląda zdrowo:) 



Widzę w serum dużo plusów,ale ZAPACH-duży minus!
Warto zatroszczyć się o nasze dłonie!


Kolejnym produktem jest:

Odżywczo-ochronny krem do rąk i paznokci do skóry suchej i wrażliwej:)



Codzienna doskonałość dla Twoich dłoni i paznokci.
Specjalnie opracowana formuła utrzymuje dłonie w doskonałej kondycji,odżywia skórę rąk i paznokci oraz łagodzi podrażnienia.Po użyciu skóra dłoni staje się jedwabiście gładka,doskonale odżywiona i naturalnie piękna.
Dzięki zawartości witaminy E i F,masła Shea,oleju macadamia i migdałowego intensywnie odżywia i nawilża skórę dłoni oraz wzmacnia paznokcie,przynosi ukojenie spierzchniętym dłoniom i sprawia,że skóra staje się miękka,aksamitna i elastyczna.Roślinne emolienty tworzą na powierzchni ochronny film zbezpieczjący skórę przed utratą wilgoci.


Krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania,delikatnie natłuszcza skórę nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia lepkości.

Składniki



Cena:około 8zł/100ml

Łatwo dostępny w Rossmanie

Moja opinia:

Krem w przeciwieństwie do serum bardzo ładnie pachnie,używam go w ciągu dnia,bo dużo szybciej się wchłania i nie pozostawia dłoni tłustych!Dobrze nie tylko dba o dłonie,ale też o paznokcie;) Takie 2 w 1! Po jego używaniu zauważyłam że skóra dobrze się wygładziła,nawilżyła.Nie używam go często,gdyż działanie serum sprawia,że moje dłonie są piękne i odżywione,ale zawsze noszę go w torebce.Używałam go latem,częściej,gdyż wtedy nie używałam serum! Krem ma dobrą konsystencję,świetnie się wchłania,pozostawiając skórę dłoni nawilżoną i wygładzoną,miękką i przyjemną w dotyku!Zauważyłam że skóra dobrze się uelastyczniła!

Ten krem nie ma minusów!



A co Wy sądzicie o tych produktach?

36 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tych kosmetyków, pewnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę te produkty, nigdy nie spotkałam ich w Rossmannie :). Jak wykończę zapasy chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak i ja, a pewno na nie zerknę : )

      Usuń
  3. Byłam w ten wtorek w Rossmannie i nie widziałam tych kosmetyków, ale bardzo fajny zestaw widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, natomiast zbliża się jesień i zima a wtedy takie serum z pewnością mi pomoże.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam do czynienia z tym kremem, ale wydaje się bardzo fajny i chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Samą firmę znam dlatego, że kupuję sobie taki zestaw w saszetce peeling plus maska do stóp i naprawdę robi cuda :) . Kremy do rąk używam co prawda inne ale ten jest obiecujący bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dłonie nie potrzebują czegoś tak intensywnego jak serum, a dodatkowo jak zapach jest mało przyjemny to tym bardziej sobie odpuszczę, ale tym kremikiem mnie zaciekawilas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, ale uwielbiam wszelakie kosmetyki do pielęgnacji dłoni :) Chętnie skusiłabym się na krem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy. Serum bardzo mnie zaciekawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich kosmetyki, polecam olejek do ciała Gold Argan - jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki,ale serum mi się przyda,szczególnie teraz po remoncie :) Kochana,wkrótce poznamy się osobiście :) Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale na ten krem na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O patrz jak się zgrałyśmy z tym Evree. Widzę, że mamy bardzo podobną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podzielam Twoją opinię o tych produktach:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów, a za kremem do rąk właśnie się rozglądam, bo w zapasach tylko jedno opakowanie i już czuję dziwny niepokój :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Marka kompletnie nam nieznana, kuszące są te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki evree od dawna mnie interesują, ale nigdy mi nie po drodze do super pharm :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachęciłaś mnie. Moim ulubionym kremem jest jak na razie DeBa dostępny w Biedronce za 3,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba trafiłaś w moja pięte Achillesa .
    Zmotywuj jeszcze jak dbać o dłonie na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  22. Skusiłabym się na takie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami podkradam go przyjaciółce i jest na prawdę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. na pewno tych produktów nie używałam, ale skądś kojarzy mi się firma :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta marka to moje odkrycie, pokazuje, ze tanie kosmetyki mozna robic dobrze i ma fajne sklady:) mam te kremy

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze nie miałam żadnego z tych produktów, może wypróbuję krem

    OdpowiedzUsuń
  28. Serum do rąk to by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  29. czemu ja nie mam rosamanna kolo siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. O! Z przyjemnością po nie sięgnę przy następnej wizycie w drogerii ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  31. O nie używałam tych kosmetyków :p

    OdpowiedzUsuń