wtorek, 16 września 2014

CIĘCIE,KOLORYZACJA-HELP,CO Z TYM FANTEM ZROBIĆ

Hejka Kochani:)


Dziś przychodzę do Was z postem na temat nowej fryzurki dla mnie i chętnie posłucham Waszych rad odnośnie cięcia i koloryzacji dla moich włosów.Znudziła mi się już obecnie moja fryzura i pragnę radykalnej zmiany! Znalazłam kilka ciekawych propozycji cięć i koloryzacji.

Oto propozycje które wpadły mi w oko:)

NUMER 1 
podoba mi się kolor włosów <3

NUMER 2
również kolor:)



NUMER 3 
podoba mi się koloryzacja i cięcie;)


NUMER 4
cięcie;)



NUMER 5
kolor i cięcie:)


NUMER 6
kolor plus cięcie jak najbardziej na TAK


NUMER 7
koloryzacja plus cięcie!-WOW,ALE MOJE WŁOSKI MUSZĄ BYĆ JESZCZE DŁUŻSZE!



A TO MOJA OBECNA FRYZURA




POMÓŻCIE! KTÓRA PROPOZYCJA WAM SIĘ NAJBARDZIEJ PODOBA KOCHANI?

31 komentarzy:

  1. Zrób sobie kochana kolor z ostatniego zdjęcia - tylko licz się z tym,że Twoje porowate i grube włosy będą wymagać dużo więcej pielęgnacji :) Cięć wymyślnych nie polecam - poniewaz Twoje włosy bez stylizacji nigdy nie będą takie jak na fotkach :) Idź głównie w kolor :) A i nie skracaj dużo włosów, taka długość jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor z pierwszego zdjęcia cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stylizacje włosów :) Muszę sama wybrać się do fryzjera i zrobić coś ze swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nr.1 kolorek wymiata,a cięcie kochana nr 5-6 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm trudna sprawa:) moja obecna fryzura najbardziej zbliżona do nr 4:D ja bym Cię widziała w 5:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza fryzura mnie zahipnotyzowala!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor 2 i cięcie z 5 :) i powinno być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężki orzech do zgryzienia :) Kolor ze zdjęcia numer 1 jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy z pierwszego foto są genialne!
    Tylko zalezy od tego,czy będziesz na tyle cierpliwa,aby swoje często prostować? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie z tych fryzur numer 1 jest najfajniejsza. I kolor i cięcie

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 1 kolor włosów, fantastyczny :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie podoba sie bardzo kolor włosów na pierwszym zdjęciu i myślę, że pasowałby do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha! Stawiałam na 3 i masz bardzo podobną fryzurkę teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie numer 1 (cięcie i kolor) lub ewentualnie numer 6, zakochałam się w nich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona kolorem na pierwszym zdjęciu. Choć sama preferuję zwykle subtelne zmiany fryzury czy koloru (mam delikatną urodę) to ta czerwień baaardzo mnie kusi! Ty wyglądałabyś w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. masz śliczne włosy,a ich kolor jest śliczny,i nic bym nie zmieniała!

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 według mnie bezkonkurencyjna, miałam kilka dobrych lat temu taki kolor, a w zasadzi to balejaż, intensywny bordo z pasemkami blondu - niestety kolor ten szybciej wypłukuje się, ale warto było - teraz jestem blondynką, sprawiłaś, że chcę go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej podoba się numer 6, ale to dlatego, że sama planuje zrobić sobie taką fryzurke ;)
    Już się nie mogę doczekac, ja pod koniec miesiąca zamierzam odwiedzić fryzjera, w końu ostatni raz farbowałam włosy 9miesięcy temu, na końcu grudnia...
    Jestem bardzo ciekawa na co w końcu się zdecydujesz ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej sama nie wiem co wybrac :) podoba mi sie krotka fryzurka! :)

    OdpowiedzUsuń