poniedziałek, 15 września 2014

BB LIRENE-UWIÓDŁ MNIE;)

Witam Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat ciekawego multifunkcyjnego BB kremu firmy Lirene:)
Nie sądziłam,że przekonam się do kremu BB,a jednak zmieniłam zdanie i teraz BB krem króluje codziennie na mojej skórze twarzy:)

MULTIFUNKCYJNY BB KREM LIRENE-DERMOPROGRAM



Krem idealnie wtapia się w skórę,dając efekt naturalnej i zdrowo wyglądającej cery.Długotrwale matuje skórę,dbając jednocześnie o jej optymalny poziom nawilżenia.Perfekcyjnie ukrywa wszelkie niedoskonałości,zpewniając promienny i nieskazitelny wygląd,bez oznak zmęczenia i zszarzenia cery.Dodatkowo rozświetla cerę,dodając jej blasku i sprawia,że jest ona widocznie piękniejsza.

Krem zapewnia natychmiastowy efekt pięknej,nieskazitelnej cery,bez śladów zmęczenia i niedoskonałości.

Multifunkcyjny BB krem na dzień przeznaczony jest dla każdego typu skóry.


Multifunkcyjny BB krem na dzień

długotrwale nawilża

idealnie matuje i ukrywa niedoskonałości

wyrównuje koloryt i dodaje skórze blasku
redukuje oznaki zmęczenia
zapewnia perfekcyjny wygląd przez cały dzień



INNOWACJA - w jednej formule odpowiedź na najważniejsze potrzeby skóry:
kwasu hialuronowy i gliceryna - optymalnie nawilżają i utrzymują prawidłowy poziom nawodnienia przez 24h
witamina C - neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników, delikatnie rozjaśnia i wyrównuje koloryt skóry
mikrogąbeczki matujące - pochłaniają nadmiar sebum, długotrwale matują
wyselekcjonowane pigmenty - kryją niedoskonałości
delikatna mika - subtelnie rozświetla skórę, w widoczny sposób ją upiększając


Skład:

 Aqua, Dimethicone, Isododecane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Caprilic/Capric Trigliceride, Nylon 12, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Silylate, Ethylhexylglicerin, Ethylene/Methacrylate Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Lecithin, Alcohol Denat., Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, CI 77891, CI 77492, Mica, CI 77491, CI 77499.

Cena:około 20zł/40ml

Moja opinia:

Jak już wspomniałam nie byłam przekonana do używania kremów BB,ale postanowiłam,że spróbuję-do odważnych świat należy! i to spróbowanie zakończyło się tym,że krem BB intensywnie jest przeze mnie używany.Zacznę może od zapachu-jest bardzo delikatny i przyjemny.Krem jest bardzo lekki,szybko się wchłania w skórę dobrze ją przytym nawilżając.Bardzo dobrze radzi sobie z wyrównywniem kolorytu skóry,nadaje skórze blasku i dobrze kryje niedoskonałości.Nie lubię zapychania jak każdy i ten krem dostaje duży plus za to,że NIE ZAPYCHA! Jak wiecie moja skóra jest bardzo wrażliwa i naprawdę bardzo się cieszę,gdy znajdę produkt który jej nie podrażnia i nie uczula,a krem BB z Lirene właśnie taki jest:) Krem również nie zostawia smug,co mnie bardzo cieszy,bo dość często miałam taki problem z podkładami! Krem jest bardzo przyjemny w używaniu,wystarczy kapka i ładnie się rozprowadza na skórze:) Konsystencja jest gęsta,przypomina mi konsystencję mojego kremu,ale na skórze już taka nie jest-ŁATWO SIĘ ROZPROWADZA,WTAPIA W SKÓRĘ! Mogę stwierdzić,że gdy go używam czuję się jakbym nie miała na swojej skórze żadnego kremu,stwierdzam także,że skóra oddycha.Dzięki niemu moja skóra nabrała ładnego,naturalnego wyglądu:) Świetnie matuje,utrzymuje się na skórze stosunkowo długo,a także jest bardzo wydajny! Nie tworzy na twarzy efektu maski,również się nie ściera,zauważyłam także,że fajnie dodaje skórze blasku! No i do tego cena!-niska! Polecam Wam ten krem-zapewniam,że się nie zawiedziecie! I co najważniejsze jest przeznaczony dla 
KAŻDEGO TYPU SKÓRY!






BUZIAKI <3




33 komentarze:

  1. Wyobraz sobie , ze ja wogole nie używam podkładow , wyłącznie kremy BB . Z Lorala Magic Nudę , Moj faworyt . Znasz ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam,bo krem BB z Lirene to tak naprawdę mój pierwszy BB:)

      Usuń
  2. Od pewnego czasuy uzywam tylko BB chociaz akurat z Lirene nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie darowałam wszelkie podkłady i kremy z podkładami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musiałam na coś się skusić,bo moja skóra przez ciąże dostała plam:(

      Usuń
  4. Zastanawiałam się nad nim, więc teraz jak pojadę na studia, BB z Garniera zostawię mamie, a sobie kupię Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firma Lirene do mnie nie przemawia od jakiegoś czasu z powodu peelingu z mango. A do kremów BB to wgl jestem mocno sceptycznie nastawiona jak na razie. Może to się zmieni. Nie mówię nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba ryzykować;) a nóż się człowiek pozytywnie zaskoczy:)

      Usuń
  6. ja jeszcze nie używałam żadnego BB

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli w miarę nieźle matuje, to z chęcią bym go przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kosmetyk, bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam,ale mam uraz do drogeryjnych kremów BB,zawsze trafiam na buble.Mam ochotę dać szanse Bourjois,bo uwielbiam tę markę i na tym koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm kolor może by mi nawet pasował. Jak gdzieś spotkam to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie się nie sprawdził;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dotychczas używałam 1 bb-który bardzo polubiłam i póki co tylko taki kupuje, z eveline. w sumie to mogłabym życ bez podkładów,pudrów itp. nie mam wymagającej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie uzywałam nie wiedziąłam ze taki jest w ogóle... ale chetnie sie rozejrze za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy bb i cc lubię latem,teraz jak się robi chłodniej szukam już coś bardziej kryjącego :) Lirene jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie teraz czuję potrzebę używania czegoś lekkiego:)

      Usuń
  15. ja kremow BB uzywam w cieple dni :) tego jeszcze nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sięgam jedynie po koreańskie BB, wszystkie inne są dla mnie bardzo ciemne i niestety słabo kryją. A tego pierwszy raz widzę na oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. no proszę, chyba mnie skusiłaś na niego mimo że jestem zwolenniczką Garniera :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam go, fajnie ze sie sprawdzil u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby chciałabym się skusić bom cena kusząca ale z jednej strony piszesz ze matuje a z drugiej ze rozświetla to ja już sama nie wiem czy by się sprawdzil na mojej mieszanej cerze:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jab też się bałam,że u mnie się nie sprawdzi,a pozytywnie się zaskoczyłam,a dodam,że mam skórę wrażliwą:) krem matuje,ale skórze również dodaje blasku:)

      Usuń
  20. Ja muszę niestety mieć mocne krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy tym bardziej,że szukam ostatnio tego idealnego,więc chetnie przetestowałabym jak na razie małą jego próbeczkę,a potem kto wie,może zdecydowałabym się na jego pełnowymiarowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. drogeryjne kremy bb są dla mnie niestety za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mialam jeszcze BB ale za to kocham CC:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kremy BB, ale chciałabym wypróbować te z Azji :)

    OdpowiedzUsuń