piątek, 8 sierpnia 2014

MARAMBA-MAGIA BIŻUTERII-MAM I JA:)

Witam Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z luźnym postem,a mianowicie z postem na temat biżuterii Maramba-która skradła moje serce i gdy patrzę na nią-chcę więcej,więcej jej mieć:) No bo ze mnie taka sroka jest-która kocha wszystko co się świeci-ale te świecidełka muszą mieć to coś-to coś co mnie kusi!!!

Co pisze o biżuterii producent:)

MARAMBA

Szlachetność stylu,siła kobiecości ubrana w satynę pereł.Subtelność zamknięta w kryształowych refleksach.Harmonia w doskonałym duecie nowoczesności i klasyki.Spełniona obietnica wyjątkowych chwil!

Codziennie inna,codziennie piękna...MARAMBA


Opis:)


Zalotna,romantyczna,zdecydowana.Kobieta jest jak kolorowy

 kalejdoskop-codziennie 

zachwyca świat czym innym.Maramba wie  jak podkreślić jej piękno i 

osobowość,dlatego 

stworzono markę MARAMBA.To biżuteria na każdy dzień,na każdą

 okazję,każdy styl.Dla 

kobiety,która codziennie chce być niezwykła.Maramba wie,czego pragną 

kobiety,bo od 13 lat

 dba o ich wygląd,szledząc najmodniejsze trendy.


Z czego powstaje Maramba

Maramba powstaje z wyjątowych materiałów-wykorzystuje się 

rodowany i złocony metal bez 

niklu,szkło,półszlachetne,kamienie i kolorową emalię.Propozycje 

zachwycą i aktywną

bizneswoman i femme fatale,a także romantyczną kolekcjonerkę 

niezwykłych chwil.




Teraz pokaże Wam kilka przykładowych zdjęć bizuterii Maramba:)-mam nadzieję,że

zakochacie się tak jak ja:)

Bransoletka perła szklana



Naszyjnik Maramba Pearl 



Brelok Maramba



Kolczyki Maramba Pearl



Pierścione Maramba Luxury




A teraz pokaże Wam moje cudeńka:)


A tutaj możecie ją kupić:








A w takie urocze pudełeczka jest pakowana biżuteria:)


Teraz kilka moich słów na temat biżuterii Maramba;)

Biżuteria jest bardzo dokładnie i starannie wykonana-wysoka dbałość o jakość produktów-Brawo Maramba! Materiały z których wykonana jest biżuteria są trwałe i mocne.W asortymencie Maramba można znaleźć biżuterię na każdą okazję.Cenię sobie bardzo oryginalność,a tego nie brakuje Marambie:) Do tego dodam,że bardzo dobrze i starannie dbają o klienta-szybka wysyłka! a ja do tego miałam miły kontakt z przedstawicielką sklepu-Brawo.Biżuterie można uznać za luksusową,bo tak też się prezentuje.Ceny biżuterii Maramba są bardzo przystępne,naprawdę można znaleźć coś pięknego i wyjątkowego za niską cenę.Podobają mi się bardzo opakowania w jakich znajduje się biżuteria-urocze:) Na mojej liście marzeń jest już kolejna propozycja-oto ona:)


Cudowny naszyjnik:)


Mam nadzieję,że post się podobał:)

Buziaki

A już wkrótce moja stylizacja z biżuterią Maramba:)

Love it!




6 komentarzy:

  1. Mam bransoletkę z Maramby, którą wygrałam w konkursie mają przepiękną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pierwszy naszyjnik jest piękny <3 podoba mi sie tez Twoja bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)) Oryginalna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda. Perfekcja ich produktów jest doskonała. Mam bransoletkę i naszyjnik i jestem bardziej niż zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń