wtorek, 12 sierpnia 2014

VICHY EAU THERMALE-WODA,KTÓRA LATEM SKÓRZE ORZEŹWIENIA DODA:)

Hejka Kochani:)

Dziś post na temat wody termalnej od Vichy-mojej ulubionej:) 

Lato to czas,kiedy przez upały męczy się nasza skóra i potrzebujemy odrobiny orzeźwienia i ukojenia.Do mnie z pomocą przychodzi właśnie woda termalna Vichy:).Noszę ją zawsze w torebce latem i nie wyobrażam sobie by mogło jej nie być:)

Co pisze o wodzie producent:

Upiększająca woda do skóry wrażliwej.
W 100% czysta,naturalna Woda Termalna.Doskonale łagodzi podrażnienia,wspiera naturalne mechanizmy obronne skóry,stymuluje regenerację komórek.Swoje właściwości zawdzięcza wyjątkowemu pochodzeniu.Wydobywana z głębi skał magmowych,zawiera aż 15 minerałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry.


Skład:
(mg/l) Bicarbonates 4776,3;Chlorures/chloride 357,0;Potassium 99,6; Fluor/fluorine 8,8;Sodium 1860,0;Calcium 150,6;Magnesium 12,3;Fer/iron 1,0;



cena około 28zł/150ml

Moja opinia:

Woda doskonale łagodzi podrażnienia,w upalne dni idealnie sprawdza się do orzeźwienia skóry i jej ochłodzenia.Bardzo szybko się wchłania.Dzięki dobremu atomizerowi doskonale się rozprowadza-delikatnym strumieniem otula skórę.Woda przynosi skórze ukojenie,sprawia,że skóra staje się gładka i delikatna.Bardzo fajnie nawilża skórę! Co ważne jest też bardzo wydajna! Zauważyłam że zaczerwienienia są zmniejszane! Dzięki tej wodzie skóra przestaje być ściągnięta! Zauważyłam znaczną poprawę stanu mojej skóry:) Nie jest już tak sucha latem jak kiedyś:) Cieszę się że mieszka w mojej torebce i w łatwy i szybki sposób mogę przyjść na pomoc mojej skórze!
Polecam!

Buziaki <3

10 komentarzy:

  1. Mam od niedawna i lubię, choć wolę Uriage, bo tamtej nie trzeba osuszać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mala buteleczke Vichy, a kilka dni temu kupilam Uriage... to moje pierwsze wody termalne i jeszcze ciezko mi je oceniac. Mam nadzieje, ze polubie je tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wody termalne :) Ukojenie dla całej rodzinki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją w zapasach, ale póki co zachwycam się wodą Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam !:)

    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wodę zwłaszcza w upały, cudownie schładza rozgrzaną skórę :) minusem jest tylko konieczność osuszenia twarzy po niej, dlatego następny raz skuszę się na Uriage

    OdpowiedzUsuń
  7. Woda termalna Vichy jest jedynym produktem, dzięki któremu udało mi się pozbyć zaskórników. Daje uczucie komfortu i świeżości.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń