niedziela, 24 sierpnia 2014

SHEFOOT-KREM,KTÓRY URATOWAŁ MOJE PIĘTY!

Witam Kochani:)

U mnie za oknem paskudnie zatem postanowiłam dziś troszkę swojego czasu przeznaczyć na opisanie Wam produktu,który uratował moje pięty przed katastrofą! Lato to idealny czas,w którym uwielbiam często chodzić boso-czy to po zielonej trawce u mamy w ogrodzie,czy na basenie,czy po piasku.Ale z tego powodu cierpią moje stopy,szczególnie pięty! Moje pięty są bardzo,bardzo wrażliwe! Nie wiem dlaczego tak mam,ale taka już moja natura! Ale odkąd poznałam produkt SHEFOOT już tym problemem nie zawracam sobie głowy:) Tym produktem jest:

SHEFOOT LABORATORIES-KREM NA POPĘKANE PIĘTY EXTRA PLUS
INTENSYWNA REGENERACJA I ZMIĘKCZANIE!





Kilka słów od producenta:
Silnie działający preparat do pielęgnacji bardzo suchych ,zniszczonych pięt z głębokimi pęknięciami.Formuła z dużą zawartością mocznika (30%) oraz kwasu mlekowego działa zmiękczająco i złuszczająco,pomagając usuwać zalegające warstwy mocno popękanego,zrogowaciałego naskórka.Dodatkowo produkt został wzbogacony olejem arganowym,który chroni naskórek przed ponownym wysychaniem,wygładza i uspokaja podrażnioną skórę.
Zawiera:
-masło shea
-mocznik (30%)
-olejek arganowy
-alatoinę
-panthenol (prowitamina B5)
-kwas mlekowy




Aktywne składniki:

Masło shea – zapobiega wysuszeniu skóry, wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry
Mocznik (urea 30%) – złuszcza martwy naskórek, reguluje proces rogowacenia
Olej arganowy – nawilża i ujędrnia, przyspiesza regenerację skóry
Panthenol (prowitamina B5) – łagodzi podrażnienia, nawilża i regeneruje naskórek
Alantoina – działa przeciwzapalnie, łagodzi mikropodrażnienia i stymuluje procesy gojenia się ran 
Kwas mlekowy – niweluje szorstkość, zmniejsza tendencję do pękania naskórka.




Bardzo podoba mi się opis z głównej strony SHEFOOT:)

Szczęśliwe stopy
Chodzą,biegają,skaczą,tańczą,
Twoje stopy wiernie Ci służą.
Może czas na rewanż?
Podziękuj im za to,że Cię niosą przez świat,
zadbaj,aby przez cały rok były piękne,
zrelaksowane i szczęśliwe.


Cena 20zł/75ml

Moja opinia:

Gdy otrzymałam ten krem nie liczyłam na tak dobre jego działanie.Cieszę się,że okazało się inaczej i krem poradził sobie z moimi popękanymi piętami doskonale.Gdy pierwszy raz użyłam ten krem nie byłam przekonana do niego,ze względu na zapach-jakoś mi nie odpowiada-jest zbyt mdły,ale postanowiłam,że dam mu szansę i jakoś sobie poradzę z tym zapachem.Krem ma bardzo gęstą konsystencję,nie pozostawia skóry stóp tłustej,bardzo szybko się wchłania! Bardzo podoba mi się jego działanie nawilżające-krem stosuję raz dziennie-wieczorem przed snem,a gdy budzę się rano moje stopy są miękkie i gładkie.Tak jak wspomniałam miałam kłopot z popękanymi piętami,po kilku dniach regularnego stosowania kremu zauważyłam,że stan moich pięt znacznie się poprawia! Moja skóra stóp nie jest już sucha i szorstka! Dzięki niemu stopy są odświeżone i zregenerowane!Idealnie sprawdzi się u osób mających wrażliwą skórę stóp-nie podrażnia! Dziś po dłuższym stosowaniu tego kremu moje pięty nie są już popękane,stopy znacznie poprawiły swój wygląd,już nie wstydzę się ich pokazywać i z przyjemnością chodzę boso:) Dodam także,że szybko łagodzi podrażnienia,regeneruje naskórek i likwiduje problem popękanych pięt(oczywiście tarka i kąpiele w soli także na to w moim przypadku wpłynęły)
Polecam Wam ten produkt-nie zawiedziecie się!




Macie jakieś doświadczenie z produktami SHEFOOT?

Buziaki!


15 komentarzy:

  1. jak polecasz, to go wypróbuję;))
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście z piętami nie mam problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt super, pewnie się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mam problemu ale za to mężuś wciąż na to cierpi.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi obiecująco, z chęcią go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam , że nie znam produktu

    __________________
    ps. a u mnie? klasycznie i modnie

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz czytam o taj firmie ale fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje pięty nie pękają jednak czasami lubię używać bogatsze kosmetyki aby temu zapobiegać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydał by mi się :P nienawidzę gdy krem zostawia tłustą warstwę, aktualnie mam takiego który zostawia tłustą taką warstwę. Że aż odechciewa mi się jego używania... A stacjonarnie go nigdzie nie znajdę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam duzych problemow ze stopami ale bede pamietac o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tej marki, teraz FlosLek ratuje moje stopy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam szorstkie pięty wiec na pewno spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych kremach wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja polubiłam peeling z tej firmy

    OdpowiedzUsuń