poniedziałek, 18 sierpnia 2014

PSZCZYNA-UWIELBIAM TAM SPACEROWAĆ:)

Witam Kochani:)

Wczoraj z racji tego,że pogoda była ładna wybraliśmy się na rodzinny spacer po ukochanej Pszczynie;) Uwielbiam spacerki na łonie natury:) Pogoda dopisała:) A teraz trochę zdjęć z tego wspaniałego miejsca:).
Polecam Wam zwiedzić Pszczynę :)-Jest piękna :)

Szczególnie polecam zwiedzić Zagrodę Żubrów:)-cudowne zwierzątka-wielka atrakcja dla dzieci:) 









A to moja siostrzenica i siostrzeniec:)




Zamek:)



A teraz ja i moja stylizacja:)

spodnie-Camaieu
Bluzka-F&F
Sweterek-Stradivarius
Torebka-N/N
Buty-Obuwie Damskie Top Moda
Bransoletka-Ence-Pence:)







Buziaki :))





11 komentarzy:

  1. tez byłam niedawno, popieram piękne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam tam nigdy w celach turystycznych, tylko przejazdem,a szkoda,bo piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie miejsce,świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie tam!! a Ty jaka śliczna i promiena:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce i świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, widać idealne miejsce na spacer rodzinny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczęłam się zastanawiać dlaczego ja tam jeszcze nie byłam.. w końcu nie mam tak daleko do Pszczyny :)

    OdpowiedzUsuń