sobota, 23 sierpnia 2014

PHARMACERIS-PŁYN MICELARNY,KTÓRY SERCE MOJE SKRADŁ:)

Hejka Kochani:)

Dziś post na temat mojego kolejnego odkrycia,a więc o płynie micelarnym Pharmaceris:),który sprawdził się idealnie i doskonale wpływa na stan mojej skóry twarzy:)

ANTYBAKTERYJNY PŁYN MICELARNY DO OCZYSZCZANIA I DEMAKIJAŻU TWARZY I OCZU
SEBO-MICELLAR



Co pisze producent i tym płynie:
Wskazania:
Płyn do codziennego oczyszczania twarzy dla skóry ze skłonnością do zmian trądzikowych i nadmiernego wydzielania sebum.Odpowiedni dla skóry w każdym wieku,także dla osób noszących szkła kontaktowe.
Działanie:
Skutecznie oczyszcza twarz z zanieczyszczeń.makijażu oraz nadmiaru sebum.Kwas migdałowy,cynk PCA oraz wyciąg z łopianu regulują zaburzenia czynności skóry łojotokowej,zmniejszają wydzielanie sebum oraz przywracają prawidłową równowagę bakteryjną skóry trądzikowej.Formuła Pore-Diminish odblokowuje pory zmniejszając ich widoczność.Płyn łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.Nie wysusza i nie ściąga skóry.


BEZ PARABENÓW,ALERGENÓW,MYDŁA,SLS,SLES,BARWNIKÓW!
HIPOALERGICZNY


Skladniki:




SKŁADNIKI AKTYWNE:

-Wyciąg z łopianu - skutecznie reguluje florę bakteryjną oraz nadmierne przetłuszczanie się skóry. Posiada właściwości przeciwbakteryjne.

-Kwas migdałowy - aromatyczny hydroksykwas o działaniu antybakteryjnym. Działa złuszczająco i regenerująco na naskórek. Reguluje proces powstawania zaskórników, zmniejszając ich widoczność oraz częstotliwość pojawiania się.

-Pore-Diminish - skutecznie odblokowuje i oczyszcza pory, zmniejszając ich wielkość oraz widoczność.

-Cynk PCA - normalizuje nadmierną aktywność gruczołów łojowych, zmniejszając wydzielenie sebum.




Cena: około 22zł/200ml

Moja opinia:
Płyn micelarny kupiłam z ciekawości,ponieważ wiele dobrego o nim czytałam,ale też z potrzeby,ponieważ na mojej skórze zaczęły pojawiać się wypryski! A tego nie lubię-O nie! Skusiła mnie także cena,oraz oczywiście marka,ponieważ uwielbiam produkty z Laboratorium Dr Irena Eris.Gdy pierwszy raz nałożyłam go na wacik wokół mnie roztoczył się przyjemny,delikatny zapach-świeży i słodki.Następnie zaczęłam oczyszczać nim twarz i oczom nie wierzyłam,że tak świetnie radzi sobie z oczyszczaniem! Spodobało mi się to,że niewielka ilość płynu starcza na to,żeby dobrze oczyścić skórę.Płyn nie powoduje uczucia ściągniętej skóry,po jego użyciu skóra jest delikatna,gładka i przyjemna w dotyku.Zauważyłam także,że dobrze nawilża skórę.Po kilku dniach regularnego stosowania tego płynu zauważyłam,że moje wypryski się zmiejszyły i zasuszyły,a część z nich zniknęła! Płyn doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia.Bardzo się cieszę,że płyn nie wysusza mojej skóry:) Moja skóra dzięki niemu nie świeci się! Cieszę się,że moje pieniążki wydałam na produkt,który ma doskonałe działanie,oraz że stan mojej skóry dzięki temu płynowi sie poprawił! Polecam ten produkt i z przyjemnością daje mu 5+! Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń! 

A jakie Wy polecacie płyny micelarne?

Buziaki <3

11 komentarzy:

  1. ja używałam płynu micelarnego z Biodermy i też był bardzo dobry :) a równie tanim i dobrym płynem micelarnym po którego sięgam jest ten z Biedronki. Tak,tak z Biedronki :) jest tani a dobry u mnie przynajmniej nie powoduje żadnych niekorzystnych zmian dla mej skóry. Też idealnie oczyszcza twarz i świetnie zmywa makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go , a teraz kupiłam biedronkowy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana Ty masz tak piękną cerę, że zazdraszczam :) a tego płynu nie miałam, ja polecam biedronkowy Be Beauty, Yves Rocher 3 herbaty, bioderma H2O :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jeszcze go używać :) Ja obecnie używam płynu micelarnego Garniera i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że tak się sprawdził :-) Dla mnie Bioderma najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie go kupię, jak skończy mi się mój biedronkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że tak się polubiliscie! Ja uwielbiam micel z Biodermy, a teraz jak będę w PL chcę spróbować tego z Garniera, co tak wszyscy go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze go kupić:) używałaś może innych kosmetyków z tej linii?

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej marki nie miałam ani jednego micela :)

    OdpowiedzUsuń