sobota, 30 sierpnia 2014

NOWOŚCI SIERPIEŃ:)

Hejka Kochani;)

Dzisiejszy post będzie o nowościach,które zawitały do mnie w sierpniu:) Wkrótce zacznę je testować i podzielę się z Wami opinią na temat tych kosmetyków;)

Na pierwszy plan nowości od Pat&Rub by Kinga Rusin:)

PUDER DO KĄPIELI Z CZERWONĄ GINKĄ:)


SCRUB CUKROWY-ŻURAWINA,CYTRYNA:)


OLEJEK ROZŚWIETLAJĄCY DO CIAŁA I TWARZY;)


MASŁO DO CIAŁA HOME SPA


NAWILŻAJĄCY BŁYSZCZYK-POMARAŃCZOWY 




A teraz nowości od Rimmel

MATUJĄCY BB CREAM


MASCARA SCANDAL EYES


Nowości od BingoSpa
Dzięki temu,że jestem zarejestrowana na portalu Prekursorki udało mi się skorzystać z Bonu 50zł i za swoje zakupy zapłaciłam tylko 12zł:)
Wiem,że było spore zamieszanie przez tą akcję!
Wybrałam

BOROWINOWY ŻEL PO PRYSZNIC
CZEKOLADOWY SZAMPON Z ODŻYWKĄ
BRZOSKWINIOWE MASŁO DO CIAŁA



To by było na tyle;))

Pozdrawiam <3

39 komentarzy:

  1. ciekawi mnie puder do kąpieli, pierwszy raz o takim produkcie słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten puder Pat&Rub wygląda bardzo kusząco...
    a czekoladowy szampon z Bingo mam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te nowości od Pat&Rub, bardzo kusi mnie ta firma już od dawna, niczego jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, jestem ciekawa jak ten puder do kąpieli się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię serię P&R Home Spa - peeling do dłoni jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki z Pat&Rub są świetne więc życzę udanego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w domu ten oklejek do ciała- bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te nowości z Pat&Rub wyglądają bardzo kusząco :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię kosmetyków P&R ;/ Z BingoSPA lubię jedynie maseczkę cynkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego pudru do kąpieli :) Mam tę maskarę z Rimmel tylko czarną, ale spodziewałam się, że będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam do czynienia jeszcze z tą firmą :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Pat&Rub zazdroszczę. Ciekawa jestem tego pomarańczowego błyszczyka, ja mam różany i go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. same fajne kosmetyki ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, tyle słyszałam o kosmetykach Pat&Rub a nigdy ich nie próbowałam, gdzie można je kupić?
    Mam małą prośbę o pomoc.. zbieram pieniążki na swój wymarzony wyjazd, który jest już w sobotę. Wystawiłam na sprzedaż troszkę ciuszków, głównie sukienek, nowych, ze sklepu - może akurat coś Ci się spodoba?
    Pozdrawiam ciepło :) Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle nowosci. Udanego testowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się nie załapałam na bon Bingo Spa, bo ":wyciekł" i go zablokowali
    Ahh, zazroszczę Pat&Rub

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw kosmetyków P&R, jestem wielką fanką ich składów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poza Bingo Spa chcę je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekolady szampon? Nie miałam,ale brzmi smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mialam nigdy nic z Pat&Rub, takze czekam na opinie! :)
    rzeczywiscie 100% natury?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowości cudne, ten puder mi długo chodzi po głowie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę miłych testów :) Masło P&R z serii Home Spa jest naprawdę dobre, pięknie i długotrwale nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pat&Rub od dawna mnie ciekawi..czekam na opinie KOchana :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozostaje życzyć miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. a mnie zainteresował olejek rozjaśniający!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pat&Rub to moje marzenie:))) brałabym wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń