piątek, 15 sierpnia 2014

MOJA CIĄŻOWA STYLIZACJA;)

Hejka Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z nowym postem,w którym znajdziecie moją dzisiejszą stylizację:) Jak już wielu z Was wie spodziewam się dzidziusia;)) Wybaczcie to,że jestem troszeczkę opuchnięta,ale zastrzyki,które biorę by utrzymać dzidziusia dają niestety ten uboczny efekt:(
U mnie dziś było trochę deszczowo,więc jak wyszło słonko zdecydowaliśmy się na spacerek:) A na działce czekały na mnie dojrzałe owocki,które pokażę Wam na zdjęciu!

Buty-vittorossi.com

Torebka-Stradivarius

Bransoletka-Maramba

Sukienka -Papilion.pl

Mój dzisiejszy make up:)











Mam nadzieję,że choć trochę się podoba :)

Buziaki










13 komentarzy:

  1. genialna stylizacja uwielbiam połączenie elegancji z wygodą <3 pieknie mamusiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz,że zapytam,mam nadzieję,że się nie gniewasz-który to tydzień ? Chyba poczatki,bo aż tak bardzo brzuszka nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będziesz miała tak jak ja-mało przytyjesz i brzuszka nie będzie długo widać :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta sukieneczka i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) na takie butki poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ślicznie wyglądasz :) trzymam mocno kciuki :))))))))) za Ciebie i maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale, cudowne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, gratuluję dzidziusia! świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Beatko wyglądasz! Myślę, że będzie dziewczynka :).

    OdpowiedzUsuń