wtorek, 26 sierpnia 2014

JESIENNA CHCIEJ LISTA:)

Witam Kochani:)

Dziś post o ubraniach i dodatkach,które marzą mi się na jesień:) Niestety lato powoli kończy się,wieczory są chłodne,jesień już w powietrzu czuć.Muszę wybrać się na zakupy,ponieważ powoli nie mieszczę się w moich spodniach-dzidziuś rośnie jak na drożdżach:) Bardzo mnie to cieszy,ale czeka mnie kupno wielu nowych rzeczy:) Ale dodam,że kocham zakupy i lubię spełniać swoje ciuchowe zachcianki:)

Oto moja lista życzeń:)

Najpierw  propozycje od ZARA-uwielbiam ten sklep:)

Płaszcz z futrzanym kapturem:)

Cena trochę wysoka,ale może uda mi się przekonać mojego męża:) do jego zakupu!


Spodnie z bocznymi lampasami i ściągaczami:)


Wygoda w ciąży to podstawa,a te spodnie z pewnością są wygodne:)



Dwukolorowa mini torebka CITY BAG 



A teraz coś ze STRADIVARIUSA:)

Botki trapery z dwoiny:)



Kapelusz Fedora:)



SUGARFREE
Sukienka



VITTOROSSI
Botki:)


KATRUS:)
Bluza:)


I to by było na tyle;))

Teraz nie pozostaje mi nic innego jak zacząć zbierać fundusze na te inwestycje:) hee

Buziaki


20 komentarzy:

  1. Płaszczyk faktycznie ma mega cenę, ale jest fenomenalny. Też mam na swojej liście kapelusz! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka faktycznie ładna. Widziałam podobną w Orsay.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej to ostatnie buty mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też planuje taką listę.Szkoda że już jesień,a nie dawno robiłam wiosenną chcejlistę.Jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka wpadła mi w oko, lubię taką kolorystykę jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taki kapelusz zdecydowanie by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torebka 😊 ja z butków na obcasie musialam zrezygnować 😞stopy miałam jak baloniki

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ta bluza katrus - taka do chodzenia po domku,gdzies na wyjscie na spacer,a w ciąży wręcz idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie brakuje wszystkiego co ciepłe więc szykują się spore zakupy

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka wpadła mi w oko. Na jesień wręcz idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka i botki przecudne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna torebka, bardzo podobają mi się te kapelusze, coraz częściej widuję ludzi na mieście w takich świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń