środa, 6 sierpnia 2014

Ach Denko,denko:)) PLUS NIESPODZIANKA DLA WAS

Hejka Kochani:))

Wróciłam do Was:))

Już się tłumaczę:)-dawno mnie tutaj nie było,ale to nie przez moje Nie Chce Mi się,a dlatego,że spodziewam się maluszka,o którego życie musiałam walczyć.Obecnie wszystko jest na dobrej drodze i sądzę iż najtrudniejszy okres już za mną.Bardzo chcę Was prosić o trzymanie kciuków za zdrowie mojego maluszka!
Z góry dziękuję.Zamierzam teraz częściej pisać posty,bo będę teraz cały czas w domku-to dla dobra maluszka.Na blogu pojawią sie także stylizację dla kobiet w ciąży,a także różne porady dotyczące badań,itd.Walczę o to,by donosić moją ciąże do końca-nie zrażają mnie nawet dziennie zastrzyki,które muszę sobie wstrzykiwać w brzuch.Dla tego maleństwa zrobię wszystko!

Dość tego gadania! Przechodzę do tematu dzisiejszego posta,a więc użytych produktów:) Do części tych produktów wrócę,a z niektórymi się pożegam:)



A więc zaczynam:)

Pielęgnacja twarzy:)

-AVENE CLEANANCE-woda oczyszczająca-kupię ją ponownie:))
-AVENE CLEANANCE GEL-żel idealnie oczyszcza skórę:)) z przyjemnością spotkam się z nim ponownie:)
-NIVEA Q10-ENERGISING DAY CREAM SPF15-krem-całkiem przyjemny



Pielęgnacja włosów:)-szampony:)

-MRS.POTTER-IDEALNA RÓWNOWAGA-wysoka jakość za niską cenę-to lubię
-TONI&GUY-spodziewałam się po nim lepszych efektów!
-PAUL MITCHELL-AWAPUHI-cud,miód,malina:)



Pielęgnacja włosów-odżywki,maski:)

-GARNIER ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA-uwielbiam ją:)
-WELLA FRIZZ CONTROL-bez szału!



Zapachy:)

-DOVE-antyperspirant-idealna ochrona!
-SUPER PLAYBOY-całkiem przyjemny
-ADIDAS FIZZY ENERGY-świetny zapach na codzień!



Pielęgnacja ciała:)

-EVELINE ARGAN OIL-balsam do ciała pod prysznic-bardzo lubię!
-MELISA URODA-mleczko do ciała-bez szału
-KOLASTYNA BODYSLIM-przyjemny żel:)
-BIOTHERM CELLULI LASER-kupię pełnowartościowe opakowanie


Pięlegnacja ciała pod prysznicem:)

-PALMOLIVE ARGAN OIL FROM MAROCCO-cudowny żel
-ORIGINAL SOURCE-słodki zawrót głowy wanilia i maliny:)
-DOVE COCONUT WITH JASMINE PETALS-ubóstwiam:)
-AA ATOPIA emulsja do mycia ciała:)-bardzo przyjemna
-DERMEDIC CELLUEND EXPERT-przyjemny:)
-FARMONA TUTTI FRUTTI-słodki peeling:)


A TERAZ NIESPODZIANKA DLA WAS:)
Z RACJI TEGO,ŻE POSIADAM 2 TAKIE SAME POLERKI DO PAZNOKCI FIRMY DONEGAL JEDNĄ CHCIAŁAM PODZIELIĆ SIĘ Z WAMI!


WYSTARCZY,ŻE
-W KOMENTARZU NAPISZESZ JAKO KTO OBSERWUJESZ BLOGA! I GOTOWE!
JA 20 SIERPNIA WYBIORĘ ZWYCIĘZCĘ:) DO KTÓREGO POJEDZIE TA REWELACYJNA POLERKA


BUZIAKIIIIIIIIIIIIIIII

zwyciężyła:
WIKTORIA NOWIŃSKA





26 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Bloga obserwuję jako Joanna Sobczak
    Mój e-mail: joannasobczak89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwszę dużo zdrówka życzę ;) ja kiedyś też dawałam sobie zastrzyki w brzuch, ale przy innej okazji ;) mega dużo kosmetyków opisałaś, alemciut mało szczegółowo wg mnie oczywiście ;) Na polerkę mam chrapkę i obserwuję jako Iza M

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko! Tak się cieszę, że nawet denka nie obejrzałam!
    To cudowna wiadomość - dbajcie o siebie, odpoczywajcie!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. denko spore! trzymam kciuki za maluszka! jeśli można wiedzieć to dużo masz jeszcze przed sobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu to sporo przed wami
      życzę w takim razie jeszcze więcej siły i wytrwałości!
      będę mocno trzymać kciuki

      Usuń
  5. Kochana gratuluję Ci :) Dużo zdrówka dla Was :D
    Bloga obserwuję jako: Teresa Mk

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki cały czas kochana! :)
    A po niektóre kosmetyki sięgnę i ja :)
    Obserwuję jako: Braggaxyz

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki Kochana, będzie dobrze, ja też miałam baaaaaardzo trudne "chwile" a juz za miesiąc na porodowke :)
    Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam mocno kciuki :) wszystko będzie dobrze Beatko,teraz tylko dużo odpoczywajcie:)
    Fajnie że wróciłaś:)
    Obserwuje jako Renia.Renata
    aaa z Twojego denka miałam parę produktów,których lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że wróciłaś :)trzymam kciuki kochana za Was :)
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie wielkie denko :) ja musialabym chyba caly rok zbierac opakowania zeby tyle miec ;)
    Życzę zdrówka i mamusi i maluchowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka dla Was :) a odnośnie kosmetyków to ja po garnier fructis mialam straszny łupież, więc te kosmetyki omijam z daleka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z TYCH PRODUKTÓW UWIELBIAM ŻEL KOLASTYNY <3 super jest. wszystkiego dobrego kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no no no denko całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. heloł I'm number 200 :) hihi ale ucelowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Ja nigdy nie robię denka bo nie mam gdzie trzymać pustych opakowań

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne denko Kochana, gratuluję ;) Nie miałam żadnego z Twoich zużytych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń