piątek, 13 czerwca 2014

SZAMPON ARGAN OIL CHANTAL-BARDZO FAJNY PRODUKT:)

Witam Kochani:)

Dawno mnie tutaj nie było,ale postaram się teraz częściej bywać:)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat ciekawego szamponu firmy Chantal -SESSIO ARGAN OIL-DLA ZNISZCZONYCH WŁOSÓW!



Kilka słów od producenta:

Delikatny szampon doskonały do codziennej pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów,a w szczególności do włosów zniszczonych,matowych i szorstkich.Zawiera olejek arganowy,który ma właściwości rewitalizujące,odżywcze i nawilżające.Jest bogaty w witaminę E i antyoksydanty,dzięki czemu chroni włosy przed efektem starzenia się.Regularne stosowanie  szamponu przywraca włosom siłę i witalność,stają się one sprężyste,elastyczne i pełne blasku.


Składniki:


Cena:około 9zł za 275g


Moja opinia

Zacznę najpierw od opakowania,buteleczka jest bardzo ciekawa,bardzo praktyczna z korkiem typu press,dlatego bardzo mi się podoba,ponieważ dla mnie ta opcja jest dużo łatwiejsza w użytkowaniu.Butelka ma kolor złoty.Gdy pierwszy raz otworzyłam butelkę ze środka wydobył się przyjemny,delikatny zapach! Szampon ma bardzo gęstą konsystencję,dzięki czemu w łatwy sposób można go rozprowadzić na włosach i nie spływa po nich.Kolor szamponu jest przeźroczysty,lekko żółtawy!Duży plus za to,że jest wydajny,niewielka jego ilość potrzebna jest do umycia włosów,pozatym fajnie się pieni.Szampon bardzo dobrze myje włosy,łatwo się z nich spłukuje! Co najważniejsze nie plącze włosów.Stosuję go już od jakiegoś czasu i muszę stwierdzić,że całkiem dobrze działa.Włosy po jego użyciu są miłe w dotyku,odżywione i pełne blasku! Jak na tą cenę to całkiem fajny szampon i polecam go wypróbować! Moje włosy się z nim bardzo polubiły! i z przyjemnością kupię kolejne opakowanie!Kilka razy zdarzyło mi się umyć nim włosy i nie używając odżywki i co stwierdzam? Jestem zaskoczona nawilżeniem jakie daje włosom,a także dzięki niemu moje włosy się mniej puszą! Nie podrażnia skóry głowy i co ważne pozostawia włosy świeże na kilka dni:) Bardzo mile jestem zaskoczona jego działaniem! Daję mu 5! bo na to zasłużył!
POLECAM



BUZIAKI





4 komentarze:

  1. to widzę, że dzialaniem i kolorem opakowania jest podobny do szamponu, którego ja używam. Mianowicie Gliss Kur w złotym opakowaniu. Też pięknie pachnie na dodatek ma złote drobinki, które nawet po spłukaniu pozostają w niewielkiej ilości na włosach. Włosy też są miękkie i łatwo się rozczesują. Stosuje z tej serii też odżywkę i jest świetna. Mam zamiar jeszcze kupić maskę, ale muszę ją dorwać w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest super ale mi jednak troche przetłuszczał włoski...ale zapach i nawilzenie obłedne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszystko co związane z olejkiem arganowym :) muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. serum z tej serii jest najlepsze! świetnie nawilża i nabłyszcza :)

    OdpowiedzUsuń