sobota, 14 czerwca 2014

NOWOŚCI KOSMETYCZNE:)) W MOJEJ KOSMETYCZCE:)

Witam Kochani:))

Dziś taki luźny post,o tym co kobiety kochają najbardziej,czyli zakupyyyy i kosmetyki:)
Pokaże Wam kosmetyki,które są nowe i wkrótce zacznę ich testowanie:)
Nie wiem czy też tak macie jak Ja,że musicie kupować co miesiąc coś nowego z kosmetyków?
Bo ja tak mam:) Hehehe

Przechodzę do produktów:)

Kremowe pomadki do ust ARTDECO:)
Wybrałam 2 odcienie:numer 23,08,
cena około:60,00zł/2,9g



Woda Perfumowana Boucheron Place Vendome
Cena 199zł/30ml


Świt Pharma Rękawiczki-Spa dla dłoni:)
cena:14,99zł


Świta Pharm-Skarpetki-Spa dla Stóp
cena:14,99zł


Jean D'Arcel-ThalassoVisage -Krem nawilżający z jedwabiem morskim
cena:75,00zł/30ml


Jane Iredable-Zap&Hide Blemish Concealer-korektor
cena:100zł/3g


To na tyle:)) Wkrótce pojawi się post z nowościami w mojej szafie:))

Buziaki-Miłego Weekendu:)




6 komentarzy:

  1. super nowości, mam chęć na skarpetki złuszczające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, jak działają te rękawiczki ze Świtu. Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam własnie wczoraj juz te skarpetki na innym blogu ;) Zadziwiło mnie to, bo w żadnym sklepie jeszcze ich nie upatrzyłam. Chętnie poczytam także o tych rękawiczkach do dłoni ;) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa kremowych pomadek. Skarpetki również chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudenka kochana! niech Ci słuzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie miałam,ale z chęcią poczytam jak się sprawdziły u ciebie te nowości :)

    OdpowiedzUsuń