czwartek, 26 czerwca 2014

GOLDEN CHARM LIRENE-MAGICZNY BALSAM:)

Hej Kochani:)

Ostatnio miałam okazję testować i prawie do końca zużyć rewelacyjny balsam do ciała Golden Charm od Lirene.Balsam-MAGIA ZŁOTA NA SKÓRZE:)Zatem dziś opiszę Wam moje odczucia co do tego balsamu:)


Na początku kilka słów od producenta:

Balsam Golden Charm sprawi,że poczujesz prawdziwą magię złotych drobinek na skórze,która rozbłyśnie szlachetnym blaskiem.Zmysłowy zapach balsamu podkreśli Twoją kobiecość i naturalne piękno.Zawarta w balsamie złota alga głęboko nawilża skórę oraz pobudza produkcję kolagenu,dzięki czemu na dłużej zatrzymasz młodość.Hialuronian przywraca jędrność,a olej z jojoby odżywia skórę.Balsam Golden Charm sprawi,że stanie się miękka w dotyku i jedwabista.
Skóra po użyciu balsamu Golden Charm:
-rozświetlona-97%
-wygładzona-83%
-nawilżona-76%

POZWÓL ABY TWOJĄ SKÓRĘ OTULIŁ MAGICZNY ZŁOTY PYŁ:)

cena:około 17zł-200ml,ja mam pojemność 75ml.

Skład:




Moja opinia:)

Wiosna i lato to pora roku,w której jak pewnie wiele z Was kobitki lubię nosić sukienki,spódnice,kuse bluzeczki.Bardzo wtedy zależy mi na tym,by moja skóra była rozświetlona:)Uwielbiam w te pory roku używać balsamów rozświetlających.Gdy pierwszy raz użyłam balsamu nie spodziewałam się jakiegoś mega efektu,lecz musze przyznać,że pozytywnie się zaskoczyłam! Balsam jest tym czego szukałam!-balsamem rozśwetlającym-IDEALNYM! Moja skóra po użyciu tego balsamu pięknie pachnie,jest magicznie rozświetlona,muszę Wam powiedzieć,że drobinki nie znikają,a zostają na skórze bardzo długo! Do tego balsam ma zapach jak perfum,zapach długo utrzymuje się na skórze.Bardzo w łatwy sposób się rozprowadza i wchłania,nie pozostawia na skórze tłustego filmu.Doskonale także nawilża skórę-po jego użyciu skóra jest miękka i gładka,pełna blasku i rozświetlona.Uczucie świeżości po użyciu tego balsamu pozostaje na cały dzień:) Duży plus za to,że balsam jest bardzo wydajny! Do tego niska cena! Czego chcieć więcej!-To mój hit! Moja skóra latem będzie otulona magią Golden Charm Lirene!
Ocena:6!!!!!





Buziaki :) 








8 komentarzy:

  1. nieraz używałam kosmetyków Lirene i powiem szczerze nigdy mnie nie zawiodły, przyznam, że tego balsamu jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno się skuszę, bo na lato jest w sam raz. Pięknie się mienią te złote drobinki :) a do słoneczka to już w ogóle :) bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kochana prześlę Ci do testowania:)

      Usuń
  2. mam ta wersje srebrna i zachwyca mnie jego zapach;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, czekałam na ten post. Używałam takich kosmetyków, niektóre były dobre, a niektóre sprawiały, że drobinki potrafiły zbierać się w jednym miejscu ;/ Ten wygląda fajnie, plusem jest zapach, bo zdarza się, że takie produkty mają taki sztuczny. Chyba wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie rozświetlające balsamy/ gadżety na lato .

    OdpowiedzUsuń
  5. super , podoba mi sie ten balsam ! :))
    zapraszam cie na moje rozdanie nagroda to nowy zegarek z Bruno Banani:)
    http://panikinga.blogspot.de/2014/06/bruno-banani-wielkie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubie efektu drobinek na skórze.

    OdpowiedzUsuń