poniedziałek, 5 maja 2014

PRZYJEMNY PEELING ZA FAJNĄ CENĘ:)TUTTI FRUTTI-FARMONA:)

Witam Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat ciekawego peelingu Karmel&Cynamon Farmona.



Owocowa rozkosz,która zniewala zmysły i ciało!
Producent pisze tak:
Kremowy peeling myjący o przytulnym zapachu rozgrzanego karmelu i świeżo zmielonego cynamonu.
Zasmakuj najcenniejszego afrodyzjaku
Białę trufle-symbol prestiżu,bogactwa i pożądania!
Zawarte w peelingu białe trufle to najcenniejszy i najdroższy afrodyzjak znany już w starożytności -atrybut Wenus-rzymskiej bogini miłości.Pobudza zmysły,podnosi atrakcyjność fizyczną i budzi pożądanie.
Peelingujące drobinki jojoba i zmielone łupinki orzeszków macadamia ,zanurzone w delikatnym kremowym żelu,usuwają martwy naskórek i idealnie wygładzają ciało,a zawartość pantenolu chroni przed powstawaniem podrażnień.Żel doskonale myje i oczyszcza skórę,a dzięki nawilżającej inulinie i składnikom odżywczym pozostawia ją świeżą,jedwabiście gładką i miękką.
Rodzaj skóry:każdy rodzaj
Działanie:oczyszczające,wygładzające,nawilżające
Cena:około 10zł/250ml



Skład:



Moja opinia:
Zacznę może najpierw od opakowania,a więc jest bardzo poręczne,z buteleczki łatwo wydostaje się konsystencja,gdy już zostanie niewiele peelingu łatwo da się go wydostać odkręcając nakrętkę,dlatego duży plus dla opakowania,ponieważ dzięki takiej praktycznej buteleczce peeling zużyje się do końca.Teraz przejdę do zapachu-powiem tak jest boski-kojarzy mi się z ciasteczkami korzennymi,jak i z lodami w polewie karmelowej z Mc Donalda,które uwielbiam:)-Hihi.Konsystencją jest dla mnie trochę za płynną,ponieważ peeling szybko spływa,jednak ja nakładam go na rękawicę do masażu i problem znika.Peeling ba bardzo kremową konsystencję i ciekawe drobinki,fajnie rozprowadza się na skórze i co najważniejsze dobrze ją oczyszcza.Bardzo podobają mi się duże drobinki,które dobrze ścierają.Podoba mi się także efekt gładkiej,nawilżonej skóry po użyciu peelingu:).Jestem bardzo z niego zadowolona i z pewnością kupię kolejne opakowania,które zużyję jesienią i zimą:) Fajnie,że słodycze z Farmony nie tuczą:))-zapachem też można się najeść:)




Pozdrawiam
Kochani wracam do częstszego blogowania.Przepraszam,że mnie tu nie było,ale realizuję pewien ciekawy projekt:) Trzymajcie kciuki:)



4 komentarze:

  1. karmel i cynamon?? :) ciekawe jak to pachnie ;) chyba sobie powącham jak będę na zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam farmonę


    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tutti frutti uwielbiam w każdym wydaniu,ale tego jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jaki to projekt? Mam nadzieje, że niebawem zdradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń