piątek, 16 maja 2014

NOWOŚCI KOSMETYCZNE I NIE TYLKO:)

Witam ciepło Kochani:)

Dzisiaj post z moimi ostatnimi nabytkami kosmetycznymi:).Część z nich udało mi się wygrać:) z czego bardzo się cieszę:)
Zatem przechodzimy do kosmetyków

Make Up Factory-Sorbet do ust-kolor Sweet Pink:) 




Bell-Mousse 7 in 1-Muss do twarzy:)






Eveline Cosmetics -matująco-wygładzający puder mineralny:)
Egyptian Earth-Ziemia Egipska:)



Deni Carte-lakiery do paznokci-zakochałam się w tych kolorkach:)



The Body Shop-zestaw Mango-peeling,mydełko,żel pod prysznic,masło do ciała,gąbeczka:)



KillyS-zestaw do paznokci składający się z:preparat regenerujący płytkę paznokcia,odżywcza oliwka do skórek i paznokci,4-stronna polerka do paznokci,diamentowy pilnik do paznokci,profesjonalny pilnik do paznokci,profesjonalny pilnik do paznokci prosty,korektor lakieru do paznokci:)



Cztery Pory Roku-zestaw składający się z: skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek,żel do usuwania skórek,zmywacz do lakieru hybrydowego,zmywacz do paznokci w żelu,przyśpieszacz wysychania lakieru,krem do rąk i paznokci glicerynowy,krem do rąk nawilżająco -łagodzący:)



Zatem nie pozostaje mi nic innego jak zacząć wielkie testowanie:) Ach te kobiety i ich Świat:) 

Pozdrawiam Kochani
Buziaki

10 komentarzy:

  1. Make Up Factory - Uwielbiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory lakierów faktycznie bardzo spoko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściaro ;) ;) Zielony kuferek też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zestaw mango wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo super :D
    u mnie giveaway! Chodz, wez udzial.
    http://www.raroika.com/2014/05/international-giveaway.html
    Buziaki
    Raroika

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory lakierów! Bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki lakierów są po prostu boskie :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń