czwartek, 10 kwietnia 2014

ŻEL POD PRYSZNIC DOVE-MOJA MIŁOŚĆ

Witam Kochani,

Dziś post o cudownym żelu-mleczku pod prysznic Dove,który skradł moje zmysły,otulił moje ciało magiczną powłoką,sprawił,że się w nim zakochałam-przyznaję szczerze-serce mu oddałam.A teraz dokładniej o kim mowa! O Purely Pampering Coconut Milk with Jasmine Petals.Nie sądziłam,że aż tak mogę polubić się z tym cudownym,kremowym,o boskim zapachu mleczku.A jednak-wzięło mnie! Ten żel-mleczko to istne cudo!




Opis produktu:
Pora na chwilę prawdziwej harmonii.Otocz swoje ciało słodkim zapachem mleczka kokosowego i eterycznymi nutami płatków jaśminu ,zapewniając swoim zmysłom kojącą terapię.O piękną skórę i jej odpowiednie odżywienie zadba formuła NutriumMoisture.

Dove Purely Pampering Odżywczy Żel pod Prysznic Mleczko Kokosowe z Płatkami Jaśminu,

Odżywczy żel pod prysznic o kremowej konsystencji i intensywnym zapachu. Wyjątkowe doznanie które odżywia i odświeża, pozostawiając Twoją skórę gładką jak aksamit.

 Cena:około 10zł/250ml
Skład:



Moja opinia:

Stwierdzam,że jest to najlepsze żel-mleczko pod prysznic jakie do tej pory używałam.Produkty Dove lubię od dawna,szczególnie balsamy i żele pod prysznic.Uwielbiam kokos,dlatego zdecydowałam się na ten zapach.Gdy otworzyłam żel ze środka wydobył się cudowny kokosowo-jaśminowy zapach,no i zaczęła się uczta dla zmysłów i ciała pod prysznicem.Bardzo podoba mi się kremowa konsystencja żelu,która idealnie rozprowadza się na ciele.I wtedy żel zaczyna swoje magiczne działanie-bardzo fajnie nawilża skóre,po umyciu pozostawia skórę gładką i jedwabistą w dotyku,no i zapach skóry po umyciu jest obłędny-utrzymuje się stosunkowo długo.Muszę przyznać,że używanie tego żelu to prawdziwa uczta,jak dla mnie.Nawet mój mąż czasem go używa-HiHiHi.Żel jest bardzo wydajny,nie pozostawia na skórze tłustego filmu!Skóra po użyciu tego żelu jest ukojona-nie ma efektu suchej i ściągniętej skóry.Duży plus mu za to,że dobrze myje skórę! Niewielka jego ilość tworzy bardzo puszystą,kremową pianę,która otula każdą część mojego ciała.U mnie gdy zabraknie mi pianki do golenia sprawdza się również jako jej zastępczy produktdo golenia! Jestem nim oczarowana-jest dla mnie jak pucharek deseru! to taki mój słodki deserek dla skóry i zmysłów.
Buziaki :)





14 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach kokosa:) Tego żelu jeszcze nie próbowałam;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapach by mi przypadł na pewno do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię żele z Dove:))Pięknie pachną!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam, ale chyba muszę poszukać w sklepie i sprawdzić zapach, ogólnie nie przepadam za jaśminem, za to kokos jak najbardziej lubię, tak więc muszę wpierw ocenić czy zapach nie będzie mnie drażnił ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię żele Dove i ta wersja również przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie skusiłabym się przez zapach

    OdpowiedzUsuń
  7. Również bardzo lubię! Ogólnie żele z Dove oceniam pozytywnie :)
    + Zapraszam na rozdanie organizowane ze sklepem RoseWholesale!
    Szczegóły: http://dashapassions.blogspot.com/2014/04/giveaway-rosewholesalecom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. tego akurat nie używałam :)


    ps. a u mnie ? BLACK&LEATHER na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałem o tym produkcie, może się skuszę.
    Tak, nareszcie wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie używam żelu z Dove i jest całkiem fajny ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię żele z Dove. Ale najpiękniej pachną według mnie żele z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię żele dove, tej wersji akurat nie znam., Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń