niedziela, 27 kwietnia 2014

WYPATRZONE W DOUGLASIE:) MOJA WISH LISTA:)

Witam ciepło Kochani,

Dziś trochę luźny post na temat produktów kosmetycznych,które są na mojej wish liście.Po ostatnich odwiedzinach w Douglasie upatrzyłam sobie kilka perełek,które będę chciała mieć:)


WODA PERFUMOWANA DOLCE&GABBANA DOLCE
cena:269,00zł/30ml


NYX THE CURVE LINER-EYE-LINER
cena 69,90zł


ISA DORA PERFECT POWDER BLUSHER-RÓŻ
cena:67,90zł/5g


ARTDECO PERFECT COLOR LIPSTICK POMADKA
cena:42,90zł/4g


ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR STAY-IN-PLACE CONCEALER-KOREKTOR
cena:139,00zł/7ml


To na tyle:) Mam nadzieję,że powoli uda mi się kupić wszystkie te produkty:)

Czy ktoś z Was zna,testował te produkty?

Buziaki





2 komentarze:

  1. Też mam ochotę na korektor DW :-) Taki śmieszny liner mam od Pierre Rene, jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam gdzies w jakiejś gazecie ten eyeliner

    OdpowiedzUsuń