środa, 23 kwietnia 2014

RECENZJA ŻELU Z ALOESEM Z NATKO-NATURALNE KOSMETYKI

Witam Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z recenzją żelu z aloesem o działaniu nawilżającym i odświeżającym,który otrzymałam do przetestowania od firmy Natko
Żel z Aloesem-KRAUTERHOF



Co pisze producent o tym żelu:
Żel z aloesem o działaniu intensywnie nawilżającym i odświeżającym. Nawilża, regeneruje i odżywia Twoją  skórę, nadając jej gładkość i elastyczność. Różne nacje świata już od stuleci wykorzystują dobroczynne właściwości Aloe Vera. Miąższ tej niezwykłej rośliny zawiera ponad 75 substancji odżywczych, 200 składników aktywnych, 20 minerałów, 18 aminokwasów oraz 12 witamin. Odmianą najbogatszą w substancje odżywcze jest Aloe barbadensis i tylko ta zastosowana jest w naszych produktach. Żel aloesowy zmniejsza ból i reakcje zapalną, przyśpiesza proces gojenia. Pobudza wzrost i naprawę skóry. Wspomaga regenerację skóry, przywraca elastyczność i zdrowy wygląd, przeciwdziała starzeniu się skóry, łagodzi podrażnienia. Aloes jest stosowany przy chorobach skóry, np. łuszczycy, egzemach. Posiada właściwości łagodzące po ukąszeniach owadów, stłuczeniach, pęknięciach naskórka.Można stosować po opalaniu, znacznie łagodzi objawy poparzenia słonecznego. Stosować na umytą skórę, wcierać, lekko masując.
Tylko do użytku zewnętrznego! Producent: Iris Cosmetic, Germany
Zawiera 96% aloesu!
Cena:10,80zł/250ml

Skład:
Ingredients:
Aloe barbadensis gel,aqua,glycerin,sodium carbomer,disodium edta,citric acid,sodium benzoate,potassium,sorbate,C I 19140,C I 42090
Moja opinia:
Po otwarciu żelu ze środka wydobywa się przyjemny,świeży zapach.Gdy pierwszy raz go nałożyłam na skórę poczułam miłe uczucie chłodzenia.Skóra po użyciu tego żelu jest gładka i nieco nawilżona,a także odświeżona.Podoba mi się bardzo kolor tego żelu-taki zielonkawy:) kojarzy mi się z żelkami:) i dzięki temu jeszcze przyjemniej mi się go używa:).Po dość długim używaniu tego żelu zauważyłam,że doskonale sprawdza się on także do kojenia rań,a także do ochłodzenia ciała,już wiem,że przyda mi się latem kiedy będę się opalać-sprawdzi się doskonale jako ochładzacz opalonego ciała;)Stosuję go także na podrażnienia,pewnie każdy z nas miał kiedyś podrażnienia po goleniu,ja mam jej bardzo często,ale odkąd używam tego żelu zauważyłam że doskonale on sobie z nimi radzi-łagodzi je.Skóra po używaniu tego żelu stała się bardziej elastyczna;) Z przyjemnością pozwolę sobie na kolejne opakowanie.Żel nie uczula,bardzo dobrze się wchałnia,nie pozostawia na skórze tłustego filmu,przyjemnie pachnie,uelastycznia skórę,dobrze ją nawilża,jest bardzo wydajny.Niewiele kosztuje;)Polecam


Polecam:



Ktoś z Was używał tego żelu? Co o nim sądzicie?

Buziaki




5 komentarzy:

  1. Fajowy!!! Szkoda że takie opakowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie :) fajnie, że się sprawdził u Ciebie :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, genialny jest! Ja w tamtym roku hodowałam aloes na parapecie i podkradałam mu 'liście' i wyciskałam z nich sok ;) baardzo nawilżający :) ale troszkę lepi się po nim skóra :/ będę musiała wypróbować TEGO żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps 'pokazujesz' fajne kosmetyki. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś ostatnio nie przepadam za specyficznym zapachem aloesu :D ale produkt wydaje się fajny :))

    OdpowiedzUsuń