czwartek, 3 kwietnia 2014

RECENZJA MASKI LOVE 2 MIX ORGANIC

Witam Kochani:)

Dziś post na temat maski na porost włosów organicznej pomarańcza i papryczka chili,którą miałam przyjemność testować dzięki Twoja Mydlarnia.

Pervoe Reshenie, Love2MIX Organic, Super intensywna maska stymulująca wzrost `Ekstrakt z organicznej pomarańczy i papryczki chili.

Co pisze producent:
Maska hamuje wypadanie włosów,stymuluje ich wzrost,posiada działanie odżywcze i regenerujące.Dzięki wchodzącemu w skład maski orgniczego Ekstraktu pomarańczy maska głęboko odżywia włosy i skórę głowy,wzmacnia cebulki włosów,odświeża skórę głowy.Organiczny ekstrakt Chili poprawia krążenie,hamuje wypadanie włosów,Maska momentalnie regeneruje strukturę włosów,sprawia,że stają się one miękkie i dobrze się rozczesują.
Maska jest idealna dla wszystkich typów włosów.






Skład:
Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Cetyl Ether, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Olea Europaea Fruit Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Lycopene
Cena:28zł/200ml



Moja opinia:
Maskę stosuję od niedawna.Zacznę może najpierw od opakowania-jest śliczne,poręczne.Bardzo lubię kolor czarny,więc i opakowanie mnie zachwyciło.Zapach jest bardzo kuszący i chętniej używałabym tej maski zimą,bo zapach jakoś kojarzy mi się ze Świętami:)Maska ma ciekawą konsystencję i fajnie trzyma się na włosach,nie spływa,łatwo się spłukuje.Co do wydajności tej maski jest bardzo wydajna,stosuję ją już jakiś czas i jeszcze ją mam:)Przejdę teraz do działania.Powiem tak-cudów się nie spodziewam i nie chodzi tu tylko o tą maskę,ale ogólnie o maski.Uważam,że nie jest możliwy szybki porost włosów bez odpowiedniej diety,witamin.Więc nie zauważyłam większego porostu włosów,chociaż bardzo bym chciała.Podoba mi się natomiast to jakie są włosy po użyciu maski-mają piękny blask i są miękkie.Nie czuję obciążenia włosów,wręcz są lekkie i delikatne.Zasmuciłam się tylko,że moje włosy nie są dobrze nawilżone po tej masce.Ogólnie daję jej 3+.Zużyję do końca,ale nie wiem czy się skuszę,by ją ponownie mieć.
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. chciałam kupić razem z szamponem, ale nadal mam mieszane uczucia, a po Twojej recenzji już sama nie wiem :) szkoda, że nie nawilża dobrze;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę wypróbować kosmetyki Love2mix, mają dobre składy, a wiele osób sobie chwali ich działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ja lubię nawilżenie jakie daje maska, bo na porost to nigdy bym nie liczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli dodaje blasku, to ja bym chętnie wypróbowała ją :) Musze obadać ofertę Mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje bardzo i zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej ciekawi mnie zapach, bo połączenie interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie szampon z tej serii, mam już chyba trzeci, za to maski nigdy nie miałam, a widzę, ze warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń