wtorek, 8 kwietnia 2014

EVELINE-BALSAM DO CIAŁA POD PRYSZNIC:)

Witam cieplutko Kochani w ten piękny,wiosenny wtorek:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat Ujędrniająco-wygładzającego balsamu do ciała pod prysznic Argan Oil-Eveline Cosmetics.


Zacznę może najpierw o tym co pisze producent:
Ujędrniająco-wygładzający balsam do ciała pod prysznic przeznaczony jest do codziennie pielęgnacji skóry suchej i pozbawionej jędrności.Innowacyjna formuła oparta o zaawansowaną technologię CELLFORTE działając w synergii z Luxury of Youth ComplexTM intensywnie ujędrnia i napina skórę.Wyraźnie poprawia elastyczność oraz doskonale wygładza naskórek.Koenzym Q10 wspomaga metabolizm komórkowy,energizuje i bierze udział w procesach dotlenienia wewnątrzkomórkowego.Zapobiega uszkodzeniom komórek.Olejek arganowy uważany za prawdziwy "eliksir młodości" regeneruje,ujędrnia i napina,doskonale odmładza i poprawia kondycję skóry.Kompleks witamin A,E,F hamuje procesy starzenia się,chroniąc komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.Przyjemny,delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.
Nowatorska receptura oparta o zaawansowaną technologię CELLFORTE sprawia,że natychmiast po zastosowaniu skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku.
REZULTAT:intensywnie ujędrniona i aksamitnie gładka skóra natychmiast po użyciu balsamu.
Cena:około 16zł/350ml
Skład:



Moja opinia:
Balsam kupiłam,ponieważ lubię testować nowości na własnej skórze.Moje podejście było raczej takie sobie co do tego balsamu,ale pomyślałam sobie-Daję Ci szansę-Pokaż na co Cię stać.Zacznę może od opakowania-jest bardzo poręczne,ładne,niestety ma też duży minus-gdy balsam się kończy nie ma możliwości użyć go do końca-trzeba albo rozciąć opakowanie,albo zostawić go do góry nogami i czekać,aż spłynie na dół.Teraz przejdę do zapachu-jest boski,naprawdę boski.Słodki,przypomina mi zapach mojego ulubionego masełka do ust-Shea:)Więc zapach skradł moje serce.Przejdźmy zatem dalej-konsystencja-bardzo przyjemne,gęsta,ale bardzo szybko spływa ze skóry:( Buu.Przed nałożeniem myje ciało moim żelem pod prysznic,a następnie nakładam na wilgotne ciało balsam.Ja robię troszkę inaczej niż jest w instrukcji,gdy mam już umyte żelem ciało osuszam go delikatnie ręcznikiem,a następnie nakładam balsami i okrężnymi ruchami otulam nim ciało.Zostawiam go na ciele około 3 minutek i spłukuję.Po użyciu tego balsamu skóra jest miękka i delikatna,przyjemna w dotyku i bardzo wygładzona.Nie widzę natomiast jakiegoś głębokiego nawilżenia,ale jestem zadowolona z efektów jaki daje ten balsam-moje ciało cudnie pachnie,jest miękkie,gładkie:) Co do ujędrnienia nie widzę jak dotąd efektów,ale daję temu balsamowi więcej czasu.Powiem tak,że jest dużo lepszy niż słynny balsam Nivea:) U mnie balsam Eveline sprawdził się i jak najbardziej będę go dalej używać.Nie uczula,nie podrażnia,na mojej skórze nie pozostawia tłustego filmu.Może jego działanie nie jest jakieś mega zachwycające,ale mnie zadawala-daję mu 4+.




Buziaki Słoneczka:)



11 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, do tej pory myślałam, że tylko nivea mają takie balsamy pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wspomniany balsam nivea ale szalu nie było i jakoś skutecznie zniechęcił mnie do produktów tego typu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie korzystałam z takiego rozwiązania jak balsam pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana do takiej formy nawilżania, moja ulubiona nivea w wersji pod prysznic kompletnie się nie sprawdziła, więc tutaj też pewnie będzie bez szału

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię balsamy eveline:) cudnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  6. No patrz, nigdy nie myślałam o tym by korzystać z balsamu pod prysznic. Chyba to jednak nie jest do końca dla mnie. W ogóle u mnie balsamy schodzą bardzo, ale to bardzo powoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal się do nich nie przekonałam może jakbym miała próbkę ale nie kupię wielkiej butli za 20zł nie mając pewności jak się spisze na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  8. nie sądziłam,że ta marka także wprowadziła balsamy pod prysznic:) sama nie wiem czy bym kupiła, chyba jednak jestem tradycjonalistką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny balsam pod prysznic, w ogole to połaczenie idealnie sprawdza się na wyjeździe :) w walizce mniej o jedną butelkę...dobrze nawilża skóre.

    OdpowiedzUsuń
  10. O! :) Chciałam go ostatnio kupić :)

    OdpowiedzUsuń