środa, 12 marca 2014

VICHY TEINT IDEAL-CUDEŃKO W ZŁOTYM OPAKOWANIU:)

Witam ciepło Kochani:)
Dziś postanowiłam się z Wam podzielić moją opinią na temat rozświetlającego podkładu w kremie Vichy Teint Ideal.

http://www.vichy.pl/produkty-do-makijazu/rozswietlajacy-podk%C5%82ad-w-kremiedo-skory-suchej-teint-ideal/p9931.aspx 

Co piszę producent na temat tego podkładu:
Technologia płynnego światła,aby idealnie rozpraszać światło-każdy milimetr Twojej skóry jest rozświetlony.
Kompleks korygujący,aby dzień po dniu poprawiać jakość skóry,zawiera witaminę Ci E oraz składnik witalizujący dla skóry ujednoliconej,zdrowszej i lepiej chronionej przez czynnikami zewnętrznymi.
Bogata konsystencja kremu idealna dla skóry suchej.
Hipoalergiczna formuła zawiera wodę termalną z Vichy.

Testowane na skórze wrażliwej.
Nie zawiera parabenu.
Aksamitna,przyjemna konsystencja.Łatwa aplikacja.




Moja opinia o tym podkładzie.
Powiem tak,mam szczęście do podkładów,chociaż do idealnych tego szczęścia jeszcze brakuje.Do podkładu z Vichy podchodziłam z przymrużeniem oka,zawsze lubię się pozytywnie zaskoczyć.I tym razem to zaskoczenie było mega pozytywne.Gdy wyciągnęłam podkład z pudełka bardzo spodobało mi się to,że ma bardzo poręczne opakowanie.Gdy odkręciłam nakrętkę ze środka wydobył się przyjemny zapach.No i zaczęło się próbowanie.Najpierw niewielką ilość nałożyłam na dłoń i opuszkami palców rozsmarowałam.Konsystencja tego podkładu jest tak przyjemna w dotyku,że nie da się tego opisać,delikatny i gładziutki.Zatem zdecydowałam się go nałożyć na moją twarz,na którą nie nałożyłam korektora tak jak to zawsze robię,ponieważ chciałam sprawdzić jakie będzie miał krycie.Podkład przyjemnie się nakłada,bardzo fajnie wtapia się w skórę i wyrównuje jej koloryt.Nie pozostawia na twarzy tłustego filmu,ani maski.Nie roluje się,nie pozostawia jak ja to mówię smug.Jestem zachwycona tym w jaki sposób dopasował się z moją skórą.Po pierwsze zakrył niedoskonałości,po drugie pozostawił skórę gładką,delikatną.Mam takie uczucie,że nie mam na twarzy podkładu,ponieważ ten podkład jest bardzo lekki.Skóra mojej twarzy z tym podkładem jest rozświetlona,promienna i pełna blasku-Nie żartuje.Obiecuję jak tylko wyzdrowieję pokaże Wam jego działanie na mojej twarzy:)Jest bardzo wydajny,naprawdę niewielka jego ilość wystarczy do nałożenia na całą twarz i szyję.Podkład mnie bardzo ,ale to bardzo pozytywnie zaskoczył i codziennie,no prawie codziennie go używam.Przypomina mi trochę krem-dobry krem.Daję mu 6! Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.Co do nawilżenia to powiem tak,że nie mogę nic powiedzieć,ponieważ stosuję dobry krem nawilżający przed,ale obiecuję,że sprawdzę również to.Dziękuję z całego serca Vichy za możliwość przetestowania tego cudeńka-bo dzięki Vichy odkryłam podkład z którego jestem zachwycona.Wiosenny makijaż będzie z jego użyciem:) 

Cena około 80zł/30ml



Buziaki:))




18 komentarzy:

  1. ja bardziej lubię Bourjois Healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie, praktycznie same plusy :) chętnie po nigo sięgnę, kiedy skończę zapasy :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wysoka cena :D jednak fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że ten podkład jest wart swojej ceny :) Z chęcią go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać całkiem fajnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że taki drogi - niestety z kieszonkowego jakie posiadam inwestuje w Rimmela albo Delie ;)

    Pozdrawiam
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie zaprezentowany kolejny produkt. Mimo, że tematyka mnie nie interesuje, lubię czytać jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę drogi;./ pokaz,jak wygląda na buźce ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie widzę,że jest super,ale cena trochę za wysoka

    OdpowiedzUsuń
  10. nie uzywałam jeszcze podkąłów z vichy ,a le napewno siegne po serum z tej serii, kusi mnie juz od miesiaca

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze podkładu z Vichy ale może warto dać im szansę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. kilka dobrych opinii na temat tej serii Vichy czytałam, sama nie miałam okazji wypróbować :) fajnie, że się u Ciebie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co miałam tylko próbki tego podkładu ale zauważyłam ,że bardzo dobrze pokrył cienie i pajączki. Jest bardzo lekki, nadaje twarzy blasku .Można powiedzieć ,że to będzie mój must have na wiosnę-lato! 

    OdpowiedzUsuń