wtorek, 18 marca 2014

IWOSTIN KREM ODŻYWCZY NA NOC;) MÓJ ULUBIENIEC

Witam Kochani:)

Dzisiejszy post będzie dotyczył kremu odżywczego na noc z witaminami C+E Iwostin Sensitia.Krem jest przeznaczony dla skóry wrażliwej,alergicznej i skłonnej do podrażnień- a więc dla mojej skóry:)
Krem jest HYPOALERGICZNY

Co pisze producent:
Krem intensywnie regeneruje,neutralizuje wolne rodniki,odbudowuje struktury lipidowe skóry.Bogaty jest w aktywną witaminę C,witamine E,czyste ceramidy.
Preparat na bazie wody termalnej z Iwonicza Zdroju.
Znajdujące się w składzie aktywna witamina C i witamina E tworzą kompleks zwalczający wolne rodniki,dzięki któremu krem likwiduje negatywne skutki działań czynników zewnętrznych:zanieczyszczonego środowiska i zmiennych warunków atmosferycznych.Czyste ceramidy odbudowują struktury lipidowe w skórze i zapewniają jej spoistość oraz jędrność.Dostarczają NNKT(niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych)a w szczególności kwasu linolowego.Dzięki temu uzupełniają braki w cemencie międzykomórkowym poprawiając przyleganie komórek skóry i ograniczają TEWL (przeznaskórkową utratę wody)Krem odżywczy na noc z witaminami C+E Iwostin Sensitia wygładza naskórek,poprawia jego jędrność i elastyczność.Ma działanie zapobiegające powstawaniu zmarszczek oraz poprawiające i wyrównujące koloryt skóry.Stymuluje produkcję kolagenu oraz odbudowuje barierę lipidową naskórka.Likwiduje uczucie ściągnięcia i nieprzyjemnego napięcia skóry.Krem zawiera wodę termalną z Iwonicza-Zdroju,która dzięki unikalnemu składowi,licznym minerałom i mikroelementom takim jak krzemionka i kwas metaborowy-działa na skórę łagodząco i kojąco.Skuteczność kremu odżywczego na noc z witaminami C+E Iwostin Sensitia została potwierdzona badaniami dermatologicznymi.
Składniki:


Moja opinia:)
Krem to jeden z moich ulubieńców.Najbardziej lubię go używać zimą oraz gdy za oknem jest bardzo duży wiatr-ochrania moją skórę doskonale,Krem sprawdza się idealnie pod podkład,bardzo dobrze się wchłania dzięki czemu nie pozostawia na twarzy tłustego filmu.Krem jest nie perfumowany,ale mi o nie przeszkadza,ponieważ krem ma chronić moją twarz:) i z tym radzi sobie doskonale.Nie jest dla mnie ważny zapach:)Krem ma tłustą konsystencję,dlatego też uwielbiam go używać zimą ponieważ lubię wtedy mieć uczucie dobrze natłuszczonej skóry.Po 3 tygodniach stosowania tego kremu zauważyłam same pozytywy:)
Po pierwsze lekko ujednolicił koloryt skóry,dzięki niemu skóra jest rzeczywiście dobrze nawilżona,bardzo delikatna,wygładzona i pełna blasku.Gołym okiem można zauważyć,że skóra twarzy jest odżywiona.Dostaje też duży plus u mnie za to,że nie podrażnia skóry,ze nie ma po nim wysypu niedoskonałości,nie szczypie,nie powoduje uczucia ściągniętej skóry.Zauważyłam także że złagodził podrażnienia i o dziwo,ze w składzie na parafinę to nie zapycha mnie.Bardzo szybko się wchłania i łatwo się go aplikuję na skórę,nie pozostawia grudek.Skóra po nałożeniu jest delikatna i gładka.Krem ma bardzo poręczne opakowanie.Największy plus za to mu,że dzięki niemu moja skóra znów jest dobrze nawilżona.Taki malutki minusik mu za to,że nie jest za bardzo wydajny.
Cena około 38zł.75ml




Buziaki Kochani:)

13 komentarzy:

  1. a mi jakoś iwostin nie służy, mam ogólnie problematyczną cerę, a po ich produktach nasilają się wszelkie zmiany :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ivostin to marka dobrze mi znana ale tylko z blogów, sama nie miałam jeszcze żadnego ich kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza wydajnością niemalże same plusy. Super! :) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nic nie miałam z iwostin,ten krem jest jednak zachęcający

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam raczej średnio zadowolona z produktów tej firmy, ale tego kremu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o tej firmie,ale jestem ciekawa jak działa ten kosmetyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej marki to tylko miałam emulsję ochronną przeciw słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie jest wydajny bo cena niska nie jest :) ale jakbym go spotkała na promocji to z miłą chęcią kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, nigdy nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama kiedyś używała kremu Ivostin, choć nie wiem czy dokładnie tego, była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem pochodzi z moich ukochanych stron!

    OdpowiedzUsuń