piątek, 28 marca 2014

CIUSZKOWO-KOSMETYCZNE NOWOŚCI I NIE TYLKO:)

Witam Kochani:)

Dziś post o moich nabytkach kosmetycznych,ubraniowych i nie tylko:)
A tak z innej beczki:) Mamy piękną wiosnę,co? Więc postanowiłam Wam pokazać jeszcze w tym poście moją wiosenną stylizację;)Mam nadzieję,że choć troszeczkę się podoba:)) Chciałbym także abyście zostawili dziś w komentarzach linki do Waszych blogów-chciałabym parę zaobserwować;))
A więc przechodzimy do moich nabytków:)

Kosmetyki:)

Bell-Hypoalergiczna odżywka do rzęs
Bell-Hypoalergiczny tusz do rzęs
Pharmaceris-Fluid matujący
Soraya-balsam do ciała
Maybelline- pomadka odcień 310
Vichy-podkład rozświetlający w kompakcie


Ciuszki i biżuteria;)

Magia zakupów-T-shirt,kolczyki,bransoletka
Romwe-sukienka
Prima Fashion-sukienka Asos-Moja WYGRANA:)






Inne
Collagen-suplement diety


A teraz moja stylizacja:)

Buziaki Misiaki


9 komentarzy:

  1. Stylizacja - spódniczka swietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę taką spódniczkę:) piękne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zielona sukieneczka jest obłędna :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zielona sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiecka swietna! :) ciekawi mnie też ten kompakt z vichy :)

    OdpowiedzUsuń