czwartek, 6 lutego 2014

PRZYJAŹŃ W BLOGSFERZE? I BLOGSFERA-MOJE PRZEMYŚLENIA

Hej Kochani,
Dzisiaj mój post będzie dotyczył moich przemyśleń na temat przyjaźni,poznaniu fajnych ludzi w blogsferze.Czy taka przyjaźń jest w ogóle możliwa? Zakładając bloga skupiałam nie sądziłam,że poznam osobę dzięki której moje spojrzenie na temat przyjaźni zawieranej w internecie zmieni się tak bardzo,ponieważ sądziłam,że nie jest to możliwe.Ale jestem szczęściarom najwidoczniej,bo w blogsferze poznałam osobę którą mogę nazwać już przyjaciółką.Paula,bo o niej mowa jest dla mnie jak siostrze,wspieramy się,klikamy ze sobą codziennie,dzielimy się wydarzeniami które spotkały nas danego dnia,wspieramy się pomagamy.Dzięki Pauli polubiłam blogowanie,bo pomogła mi w organizacji mojego bloga.Wiem,wiem nie jest idealny,muszę nad nim jeszcze sporo popracować,ale wiem,że z czasem stanie ładny i ciekawy.Lubię czytać,ale ostatnio zauważyłam tyle jady i zawiści w blogsferze.Zastanawiam się dlaczego tak się dzieje,przecież w blogsferze nie chodzi o to by konkurować ze sobą,ścigać się ilością wejść,obserwatorami,współpracami.Założyłam bloga bo moją kosmetyczną pasją i nie tylko chciałam się podzielić z innymi ludźmi.Lubię dowiadywać się ciekawych informacji z dziedziny:Kosmetyki,ale nie tylko.Lubię zaglądać na blogi modowe,kulinarne,blogi mamusiek:) lubię dowiadywać się różnych,ciekawych informacji z wielu dziedzin.Nie sądziłam,że na mój blog zawita tyle fantastycznych,ciepłych ludzi,że poodba Wam się to co robię,że wspieracie mnie,że jesteście.Miło mi jak wchodzę na swojego maila i widzę tyle pozytywnych komentarzy.Nie macie pojęcia jak wielką radość mi sprawiacie.Wszystkich Was chciałabym osobiście poznać,chociaż wiem,że to nie możliwe,ale dziękuję losowi,że mogę widzieć chociaż Wasze fajne buźki.W dzisiejszych czasach przyjaźnie się niestety zatracają.Czasami żałuję,że nie żyłam w latach moich rodziców,ich przyjaźnie trwają do dziś.Bo były to przyjaźnie szczere,prawdziwe,które nie opierały się na sprawach materialnych.Pragnęłabym żeby w blogsferze panowała przyjaźń i żeby dzięki niej mogliśmy znaleźć wspólny kontakt z cudownymi ludźmi,którzy podzielają nasze pasje.Ale by było wtedy cudownie.Chciałabym by takie słowo jak zawiść poszło w niepamięć.Trzeba szanować się nawzajem i wspierać się słowami,które są cenniejsze niż wszystkie skarby świata.Szanujmy się i bądźmy dla siebie mili-to takie moje przesłanie.Osobom które mnie odwiedziły i które odwiedzą w przyszłości mój blog mówię:Dziękuję że jesteście Kochane Buźki :)
Całuje i ściskam Wszystkich Was:)
Betty

29 komentarzy:

  1. fajnie mieć taką blogową przyjaciółkę :)
    ja mam chyba 3-4 takie przyjaciółki internetowe,z 2 póki co spotkałam się na zywo,do 2 tym roku na pewno też zawitam

    OdpowiedzUsuń
  2. sama wiesz jak jest między kobietami, a blogsfera właśnie z nich w większości się składa.
    O przyjaźni nawet nie wspominam...lepiej przemilczeć;(

    OdpowiedzUsuń
  3. tdobrze, ze zaznalas tu przyjazni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pozytywny post, mam kilka koleżanek, które poznałam dzięki blogowi.
    odwiedzam blogi o różnej tematyce

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie napisane !!
    ja też mam dość tych aferek i problemów - nie biorę w tym udziału, nie komentuję itd
    to super, że znalazłaś przyjaciółkę :)
    ja dzięki blogowaniu też poznałam kilka osób, do których zawsze mogę zwrócić się o radę i pomoc !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jak miło się zroniło ;-)
    nic tylko pogratulowac i pozazdroscic ze znalazłas tu taką osobe z którą mozesz się zaprzyjaznic ;)
    buzki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka koleżanek blogerek, które mieszkają "po sąsiedzku" i bardzo często spotykamy się prywatnie w domach, kawiarniach. Cieszę się, że przez bloga poznałam tak fantastyczne dziewczyny, które zagoszczą w moim życiu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Twoje blogowanie zawsze kojarzyło się z czymś miłym. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wszystko napisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. interesująco napisane;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci sie spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę tu wpadał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Również znalazłam kogoś takiego, to osoba która w blogu pomagała mi od początku, ktoś komu ufam :)
    Cieszę się, że znalazłaś tutaj przyjaciółkę
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba mnie także podziękujesz gdyż dołączę do grona obserwatorów ;) Blog pozwala na zdobycie nowych znajomych ale i utraceniu starych niestety z niewiadomych powodów ;) Pozdr. FC :*

    OdpowiedzUsuń
  14. W blogosferze można poznać na prawdę wspaniałych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam znajomych w blogsferze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyjaźń jest możliwa, u mnie akurat poszerzyło się grono znajomych, które stale wchodzą do mnie na bloga, a ja do nich i naprawde ciesze sie gdy cos im wychodzi, dodaje otuchy gdy cos idzie nie tak, nie są jakims tam zwyklym blokiem ktory przeczytam i przejdzie mi kolo nosa, ale pamietam o czym pisal wczesniej i interesuje sie tym.

    OdpowiedzUsuń
  17. no to mi dalas az sie lezka zakrecila ;(((
    Betuś dziekuje za te słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  18. super że się udało znaleźć znajomych
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/roses-roses.html

    OdpowiedzUsuń
  19. w blogosferze przyjaciółki nie znalazłam (na wizażu np.kilka tak) ale jest tu dużo fajnych dziewczyn,fakt :)
    Z zawiścią jako taką bezpośrednio nie miałam do czynienia-może dlatego że nie mam popularnego bloga,dziesiątek mega współprac więc nie specjalnie jest mi czego zazdrościć :) zdarzały się anonimowe chamskie wpisy,ale pojawiały się one w pewnym okresie więc domyślam się kto je pisał ;) na szczęście było ich kilka :) Lubię czytać kosmetyczne blogi,oglądać zdjęcia kolorowych kosmetyków,dlatego też chciałam do Was dołączyć i podzielić się swoimi opiniami :) Mam nadzieję że będziemy wszystkie żyć w zgodzie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się udało poznać wiele wspaniałych dziewczyn :) a zawiść zawsze będzie, czy tu w blogosferze czy gdzie indziej, takie życie… nie naprawimy świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. blog to szansa na poznanie nowych osoób :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki blogowi poznałam wiele wspaniałych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też udało się dzieki blogowi poznać kilka naprawdę fajnych dziewczyn i bardzo się z tego cieszę, ale niestety są też ludzie zawistni i nie mamy na to wpływu co zrobią, lub napiszą, ważne aby być zawsze w zgodzie z sobą ;) pozdrawiam Beatko buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze to prowadzić blog dla siebie i czerpać z tego przyjemność. Nic na siłę,obserwatorzy,czy fani na fb to tylko cyferki,bo prawdziwi czytelnicy są przy pojawianiu się nowych wpisów :)

    Dziękuje bardzo za odwiedziny i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie to napisałaś i słuszne sprawy zauważyłaś, niestety... ale wiara i nadzieja czynią cuda, ja wierzę;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje szczęścia w znalezieniu przyjaciółki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest możliwa :) to prawda :) sam poznałem (myślę, że mogę to już nazwać przyjaźnią) z kilkoma naprawdę fajnymi blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dzięki blogosferze poznałam wiele ciekawych ludzi;)

    OdpowiedzUsuń