poniedziałek, 17 lutego 2014

OXEDERMIL-KREM OCHRONNY DO STÓP

Witam Słoneczka:)

Po krótkiej nieobecności wracam do blogsfery.Wybaczcie  moją nieobecność,ale w życiu człowieka są takie dni,kiedy musi zająć się swoimi sprawami.Teraz będzie mi łatwo być z Wami na bieżąco-wczoraj mój mąż wyjechał więc i czasu będę mieć więcej.
Dziś przychodzę do Was z postem o kremie ochronnym do stóp Oxedermil z firmy Oceanic.Jak wiadomo by stopy były piękne,mięciutkie,gładziutkie i zdrowe trzeba o nie systematycznie dbać.Używam różnych produktów do pielęgnacji moich stóp,ale dzisiaj postanowiłam się z Wami podzielić opinią na temat tego kremiku.Używam go około 2 miesiące,moje stópki bardzo się z nim polubiły:)
Producent o kremie pisze tak:
Krem wskazany jest do codziennej ochrony skóry stóp przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.PediControl 1,14% [naturalny mleczan+mocznik] skutecznie zapobiega rozwojowi infekcji bakteryjnych i grzybiczych oraz neutralizuje nieprzyjemny zapach potu.Chroni przed urazami mechanicznymi:otarcia,odparzenia.Masło Shea intensywnie regeneruje skórę,odbudowując jej barierę ochronną,a alantoina przywraca ukojenie.
Efekty:
-ochrona przed wysuszeniem 85%
-łagodzenie świądu i zaczerwienień 80%
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry.




Skład:




Moja opinia:
Krem stosuję 2 miesiące.Moje stopy szczególnie teraz zimą bardzo się wysuszały,ciepło w mieszkaniu,ciepłe skarpetki i buty niekorzystnie wpłynęły na stan moich stóp.Krem przede wszystkim doskonale nawilża pozostawiając skórę gładką i miękką.Efekt głębokiego nawilżenia można już zauważyć po kilku razach stosowania tego kremu.Krem ma ciekawy zapach,gęstą konsystencję,bardzo łatwo się wchłania i jest bardzo wydajny.Po jego użyciu stopy są długo świeże,efekt odświeżenia da się wyczuć od razu.Krem bardzo fajnie zregenerował moje stopy,długo męczyłam się z nieprzyjemnymi otarciami,krem ten fajnie złagodził wszelkiego rodzaju podrażnienia.Nie uczula,nie podrażnia,jest bardzo fajny w użyciu.Stópki bardzo delikatnie i świeżo po jego użyciu pachną:) Polecam ten krem
Cena:około 15zł/75ml

Buziaki 

23 komentarze:

  1. Brzmi bardzo ciekawie! Mam niezwykle wymagające stopy i zawsze poszukuję nowości :) Moim ostatnio ulubieńcem jest krem z Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam odwrotnie, moje stopy zawsze latem są w gorszej kondycji. pierwszy raz spotykam sie z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też się pierwszy raz spotykam z ta marką,ale kremik bardzo ciekawy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim numerem 1 w pielęgnacji stóp jest maska cynamonowa Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o nim,ale mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o takiej firmie, ale krem ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także nigdy nie słyszałam o tej firmie :) Taki krem by mi się przydał. Muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie używam żadnych kremów do stóp. Może czasem je posmaruję jakimś niewypałem do rąk i tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę ten krem... :)

    Kochana z wielka chęcią obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę właśnie poszukać coś odpowiedniego dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie poczytać o kosmetykach. Też nie znałam dotąd tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby się tak kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moje stopy są bardzo wymagające, póki co dobrze im służy krem do stóp z Pat&Rub :)
    tej marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tym kremie czy marce. Ja nadal męczę krem z Scholl ale to już kwestia czasu chyba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam, ale interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo... widzę, że będę musiała kupić i sprawdzić, skoro piszesz, że dobrze nawilża :)
    Może masz ochotę wziąć udział w konkursie? Do wygrania dowolna rzecz z całego asortymentu sklepu! Zapraszam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. też szukam porządnego nawilżacza do stóp... wczoraj otworzyłam balsam saaf i po pierwszej aplikacji jestem bardzo mile nastawiona;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena przystępna, recenzja korzystna - godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spam (wybacz, że nie przeczytałam notki, ale przynajmniej jestem szczera)
    chciałam tylko powiedzieć, że organizuję giveaway z pewną firmą i do wygrania prawdziwe perełki, przekonaj się sama! *o*
    oto link: http://miauczak.blogspot.com/2014/02/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń