piątek, 21 lutego 2014

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE;) I KOSMETYCZNE CO NIECO:)

Witajcie Kochani w ten piękny dzień:)

Czy u Was za oknem też tak pięknie;) U mnie dziś ukochane słoneczko:) i cieplutko w miarę jest;)
Dzisiejszy post taki luźny bo dotyczy nowości w mojej szafie jak i dwóch kosmetycznych nowości:)No i pokaże Wam dwa moje makijaże;) ciepłe i wiosenne.Mam nadzieję,że choć trochę się podobają:)
Zatem zapraszam:)

Body i sukienka ze sklepu

https://www.facebook.com/Stilovepl



spódnica-Stradivarius:)



Torebka Spartoo.pl

http://www.spartoo.pl/


Magnetic Lash



 Pianka do mycia ciała Organique



A teraz moje makijaże:)



Buziaki Misiaki:) Muah





28 komentarzy:

  1. śliczne makijaże:) szkoda, że ja takich nie potrafię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości ;**
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/basn-sukieneczka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica ma przepiękny odcień, a pianka Organique marzy mi się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy:) Bardzo jestem ciekawa pianki organique!

    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie nie pasują takie makijaże :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Body mi się bardzo podoba, śliczne jest.
    Recenzję na temat tej właśnie pianki zamierzam dziś umieścić, a to zbieg okoliczności :)
    I bardzo podoba mi się ten złoto różowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuuuu bejbe to body jest genialne :) sexy ale i bardzo eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica i sukienka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy makijaż jest cudowny a ciuszki bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna spódniczka i body :D
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie ciuszki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy!!

    Może wzajemna obserwacja naszych blogów?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne nowości,makijaże też bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne body i chabrowa spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń