środa, 26 lutego 2014

MOJA PRZYGODA Z PILOMAX

Witam ciepło:)

Dzisiejszy post będzie dotyczył produktów Pilomax,które otrzymałam do przetestowania na spotkaniu blogerek w Sanoku:).Wcześniej nie miałam możliwości wypróbowania tych produktów,więc tym bardziej ucieszyłam się,gdy je otrzymałam.Skusiłam się na przetestowanie odżywek,ponieważ teraz używam innego szamponu i nie chciałam mieszać.Moje włosy były w złym stanie,suche i zniszczone zatem zdecydowałam się na regenerację.

Pierwszym produktem jest odżywka bez spłukiwania-regeneracja-włosy farbowane ciemne.
Co pisze producent:
Odżywka bez spłukiwania w sprayu do włosów ciemnych,do stosowania dla ochrony włosów jako krok 3 w kuracji regenerującej.Wchodzące w jej skład pantenol i witamina E chronią,wzmacniają i nawilżają włosy oraz ułatwiają ich układanie.
Odżywka została przebadana dermatologicznie,nie zawiera parabenów,SLS i SLES.
Skład:



Moja opinia.
Odżywka ma bardzo ciekawy zapach,dzięki któremu z przyjemnością się jej używa.Bardzo fajnie nawilża włosy,które po jej użyciu są bardzo miękkie i miłe w dotyku.Także fajnie wygładza włosy oraz to co mi się podoba ułatwia ich rozczesywanie.Ma bardzo fajne opakowanie i atomizer,dzięki któremu równomiernie odżywka rozprowadza się na włosach.Duży plus za to,że jest odżywka bez spłukiwania,ponieważ jestem zabiegana i czasami brakuje mi czasu by trzymać odżywkę na włosach i czekać by ją spłukać.Świetne rozwiązaniu w przypadku odżywki Pilomax że jest bez spłukiwania.Nie używam jej zbyt długo,ale zauważyłam,że również dzięki niej farba utrzymuje się dłużej na włosach.Odżywka dodaje włosom blasku,jest bardzo wydaje i cena również nie odstrasza.Polecam
Cena około 29zł/150ml


Drugim produktem jest maska-regeneracja-włosy farbowane ciemne.
Co pisze producent:
Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory,krok 2. w kuracji regenerującej.
Maska z olejkami eterycznymi,intensywnie regeneruje włosy farbowane.Jej niezwykle skuteczne działanie wynika z zawartości keratyny,ekstraktów ze skrzypu polnego i henny.Maski pozbawione są parabenów,SLS i SLES
Skład:

Moja opinia;
Maska jeszcze bardziej skradła moje serce niż odżywka w sprayu.Ba bardzo ciekawą,gęstą konsystencję przez co łatwo się rozprowadza na włosach i nie spływa z nich.Co do zapachu nie podoba mi się,ale nie o to chodzi,żeby zapach się podobał.Odżywka ma regenerować moje włosy i pozytywnie na nie działać.Również po jej użyciu włosy łatwo się rozczesują,są miękkie i pełne blasku i kolor ich jest bardziej trwalszy i lśniący.Włosy nie są suche,efekt nawilżenia da się wyczuć od razy,włosy także są bardziej wygładzone.Maska nie obciąża włosów,włosy są po jej użyciu takie fajne,że chce mi się je ciągle dotykać;)Również jest bardzo wydajna.Kolor maski jest brązowy,myślałam,że będzie mi brudziła ręce i ręcznik,ale tak nie jest i z tego powodu się bardzo cieszę.Z pewnością zaopatrzę się w nią po raz kolejny.Polecam
Cena około 32zł/200ml

Polecam Wam te produkty:) Oceniam je na 5!
Buziaki Misiaki

19 komentarzy:

  1. cały czas mnie kuszą,w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam tylko maski i zdecydowanie ułatwia rozczesywanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No popatrz, a ja nie znam tej firmy. Skusić się nie skusić na ten duet ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Spray czeka na uzycie, a maskę bardzo lubiłam! Moje włosy po niej pięknie się mieniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też je dostanę! w najbliższym spotkaniu w Zielonej Górze!! po przeczytaniu twojej recenzji, aż nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tej odżywki w sprayu? obciąża włosy?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje za odwiedziny :))

    tej firmy w ogole nie znam, moze sie skusze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ta maska ,musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie życia bez tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie psikacze bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również używam odżywki bez spłukiwania Pilomax do jasnych włosów.Jestem z niej bardzo zadowolona.Piękny zapach,włosy lśniące i łatwe do ułożenia.Zrezygnowałam nawet z odżywek ze spłukiwaniem,mimo,iż nie wyobrażałam sobie tego zanim poznałam tę odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o, odżywkę chętnie wypróbuję, ale co do maski to obawiam się, że moje włosy zareagowałyby drastycznym oklapnięciem ;\ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie maska najlepsza, ta odżywka ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna recenzja, u mnie neibawem taka będzie bo równeiż mam produkty pilomax :) na razie 1 kontakt z nimi niebawem recenzja, ciekawe czy ebde ja chwalic jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń