poniedziałek, 3 lutego 2014

CIEKAWE PREZENTY NA WALENTYNKI DLA LUBEGO:)

Siemka Kochani:)

Dziś przychodzę do Was z postem na temat ciekawych prezentów na Walentynki dla ukochanego:) Przeglądając różne strony internetowe natrafiłam na wiele ciekawych propozycji,parę z nich pokaże Wam w poście.Osobiście lubię Walentynki,chociaż powiem Wam,że ja mam Walentynki prawie każdego dnia,bo mam cudownego męża,który bardzo mnie Kocha i Wzajemnie.Ten dzień różni się tylko tym,że mamy go dla siebie,wychodzimy na miasto na kolację,albo szykujemy sobie kolację w domu:) Wręczamy sobie śmieszne prezenciki:)U mnie również okres po Walentynkowy zapowiada się bardzo ciekawie,ponieważ 15.02 idziemy na zabawę karnawałową:)-już nie mogę się doczekać:) a 16.02 wybieram się na urodziny mojej kochanej siostrzenicy Angeliki,która w tym roku będzie obchodzić także Pierwszą Komunię Świętą:)-sorry,że tak z innej beczki:) ale mam takich kochanych siostrzeńców,że chcę się z Wami radością z ich posiadania podzielić.Mam 5 siostrzeńców i jedną siostrzenicę:) Dziś pokaże Wam Oskareczka-wkrótce 5 latka,bo również w lutym przypadają jego urodziny:)Wracając do prezentów Walentynkowych i tego Święta sądzę,że jest potrzebne i cieszę się,że tak bardzo dużo ludzi go obchodzi.Szkoda tylko,że niektórzy okazują uczucia ukochanej osobie tylko raz w roku.Przykre to,ale prawdziwe:( U mnie jest inaczej bo kochamy się z mężem bardzo:) Mój Zibi to Kochany facet:) Kochani chciałabym się z Wami czymś podzielić-nie jestem do końca pewna,ale objawy na to wskazują,że tym razem sprawię mężowi najpiękniejszy prezent Walentynkowy-dwie urocze kreseczki.Trzymajcie za mnie kciuki bym się nie myliła;) za parę dni czeka mnie wizyta u lekarza.Czuję się fatalnie,a zarazem podekscytowana:) Bo kto wie,kto wie.Mam nadzieję,że tym razem maleństwo utrzyma się w moim brzuszku do końca.Bo już była taka szansa i to nie raz i niestety straciłam:( maleństwa.O tym napiszę Wam kiedyś-jak i również w jaki sposób poradziłam sobie z tą stratą-może jest wiele dziewczyn,które przeżyły podobnie to co ja i potrzebują wsparcia-służę pomocą.

Oto moje propozycje dla Ukochanego:)

Fikuśne bokserki


Spinki do mankietów:)


Herbatka z uroczych kubeczków-uroczy zestaw


Słodki kubeczkek


Zegarek:)


Słodkości zawsze mile widziane:)


Perfumy:)


Golarka-zachwyciła mnie


Zestaw do porannej kawy i śniadańka;)


Cudownych Walentynek Kochani:)


Oskarek pozdrawia Was:)

13 komentarzy:

  1. ooo dzięki za pomysły ;-))
    o takich spinkach do mankietów myślę dla mojego do koszuli ślubnej ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chłopakiem i powiem Ci, że każdy z prezentów, które wymieniłaś przypadły mi do gustu. :D

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw do kawy i śniadanka fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe pomysły, te spinki do mankietów mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw do porannej kawy i śniadanka rządzi :) no i trzymam za Ciebie mocno kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetne prezenty!
    trzymam za Ciebie mocno kciuki-za Twoje dwie kreseczki :) i oby wszystko wreszcie skończyło się pomyślnie,informuj nas :*
    udanej zabawy powalentynkowej już dziś Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śmieszne gatki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym wolał dostać jaaks wlasnie fajna maszynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te zegarki i spinki do mankietów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. maszynka chyba najlepszy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladowy telegram - cos w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pomysły :) ja właśnie szukam inspiracji, mam nadzieję że znajdę ;) do tej pory dawałam facetowi raczej praktyczne prezenty, rok temu była golarka tylko że philips która dzielnie służy. także tym razem chyba postawię na jakąś niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas chyba najlepiej sprawdziłyby się perfumy

    OdpowiedzUsuń