środa, 29 stycznia 2014

TESTOWANIE Z NATURALNE-KOSMETYKI24.PL

Hej Kochani,

Dzięki współpracy ze sklepem www.naturalne-kosmetyki24.pl miałam okazję przetestować dwa ciekawe produkty,o których dziś szczegółowo Wam napiszę,no i oczywiście podzielę się z Wami opinią na temat tych produktów.
Pierwszy produkt to:
Golden Touch Au100-odmładzająca mgiełka do twarzy na bazie złota:
O mgiełce producent pisze tak:
Mgiełka do twarzy Au100 intensywnie i długotrwale nawilża i regeneruje skórę,przywraca jej jędrność,stymuluje syntezę kolagenu.
Sposób użycia:
Rozpylić na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu 2 razy dziennie.
Składniki:
Aqua,Sodium Chloride,Tetraborate,Gold.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów






Moja opinia:
Mgiełkę stosuję również parę dni,może efekt nie jest na razie zachwycający,ale dam jej jeszcze czas,bo na efekty zawsze trzeba poczekać,nie można mieć od razu wspaniałego efektu-chciałoby się,ale tak nie jest.Co zauważyłam fajnego po stosowaniu tej mgiełki,że skóra mojej twarzy jest miękką i gładziutka i małym stopniu jej jędrność jest o wiele lepsza.Mgiełka ma również neutralny zapach,bardzo fajnie wchłania się przez skórę,nie pozostawia skóry lepkiej.Czytałam,że mgiełka ujednolica koloryt skóry i rozjaśnia przebarwienia-na razie nie zauważyłam tego,ale mam nadzieję,że tak się stanie,ponieważ moja skóra twarzy niestety zmaga się z przebarwieniami.Mgiełka fajnie nawilżyła skórę mojej twarzy,potrzebowałam takiego nawilżenia i fajnie,że moje marzenie się spełniło.Czytałam,że mgiełka przeciwdziała powstawaniu zmarszczek oraz zmniejsza te już istniejące,opóźniając procesy starzenia.Więc takie działanie przyda się już niestety nie młodej mojej skórze:( Buu.Skóra 30+ potrzebuje już takiej ochrony i takiego działania,dlatego to mgiełka stworzona dla mnie.Fajnie się jej używa,szczególnie teraz gdy w moim domu bardzo sucho ze względu na sezon grzewczy.A tak sobie spryskuję nią twarz i czuję ukojenie;)Cenę również znajdziecie w sklepie-zapraszam do niego.Mgiełkę oceniam na 5!

Drugi produkt to:
Organic Silica Silor +B-regenerujący żel do ciała na bazie krzemu organicznego.
O żelu producent pisze tak:
Żel do ciała Silor B wygładza i regeneruje skórę,poprawia jej jędrność.Przyśpiesza gojenie ran.Działa przeciwzapalnie.
Sposób użycia:
Aplikować na oczyszczoną skórę całego ciała,pozostawić do wyschnięcia.
Składniki:
Aqua,Glycerin,Hydroxyethylcellulose,Silanetriol(Organic silica),Citric acid,Boric acid,Allantoin,Sodium Chlorite.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.
Testowany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów.







Moja opinia:
Żel stosowałam parę dni  muszę Wam powiedzieć,że pozytywnie zaskoczyłam się jego działaniem.Przede wszystkim moja skóra w miarę fajnie się nawilżyła.Po używaniu tego żelu zauważyłam,że skóra jest miękka i delikatna.Skóra była także fajnie wygładzona.Sądzę,że efekty będą dużo lepsze gdy ten produkt będzie używało się przez dłuższy czas.Żel jest bezbarwny,ma neutralny zapach,ale nie o zapach chodzi,ale o działanie produktu i jego skład,a zobaczcie skład-napisałam o nim wyżej-jest ciekawy.Nie ma w nim parabenów z czego się bardzo cieszę.Rozprowadza się na skórze bardzo łatwo i łatwo też się wchłania.Nie pozostawia na skórze uczucia lepkości,co robią niektóre żele.Jest przeznaczone do każdego rodzaju skóry,ale w szczególności dla skóry wrażliwej,bo doskonale łagodzi podrażnienia.Moja skóra bardzo się z nim polubiła i sądzę,że kiedyś kupię pełnowartościowy produkt.Wiecie co moja skóra jest bardzo podatna na wszelkiego rodzaju podrażnienia,jak golę sobie nogi zawsze pojawia mi się podrażniona skóra,choć używam dobrej maszynki i pianki,ale niestety już tak mam.Ten żel złagodził te podrażnienia.Polecam go każdemu,ponieważ nie uczula,jego działanie jest naprawdę fajne.Jeśli chcecie sprawdzić jego cenę zapraszam na stronkę sklepu,gdzie możecie zapoznać się z innymi ciekawymi produktami.Żel oceniam na 5 z plusem:)!






Dodatkowo mam dla Was ze sklepem Walentynkową niespodziankę:
-20% na kremy do twarzy do końca 14 lutego;)

Link do fanpage sklepu:
https://www.facebook.com/pages/Naturalne-kosmetyki24/588377024553840

Link do sklepu:


Pozdrawiam Kochani:)

38 komentarzy:

  1. mamy te same produkty :) z mgiełki jestem na maxa zadowolona, wiem, ze będzie dla mnie idealna latem :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym też wypróbowała ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe produkty, nawet o nich nie słyszałam prędzej;)

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa ta mgiełka,chętnie bym wypróbowała czy działa na moją skórę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się będzie sprawdzać mgiełka na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki,jednak mgiełek nie używam

    OdpowiedzUsuń
  7. super kosmetyki
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/zote-zipy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Również niedługo biorę się za testy;)
    Obserwuję i liczę na rewanż;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nei znam tej mgiełki ale miałam tonik ze srebrem z tej marki i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widze takie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak samo.. nie miałam z nimi stycznosci i nawet nie wiedziałam o ich istnieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze słyszę o tej firmie :) niech Ci dobrze służą i napisz coś więcej za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusisz kusisz ! I jeszcze ta zniżka! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa recenzja , nigdy nie miałam takiej mgiełki. Hydrolaty przelewam do buteleczek z atomizerami i spryskuję nimi twarz

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy. :)
    Muszę przyznać, że bardzo ładnie piszesz.
    Świetna recenzja! :)

    Z wielką przyjemnością obserwuję i z niecierpliwością czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zaciekawił mnie ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  17. po paru dniach stosowania to tak ciezko by mi bylo osobiscie duzo o produktach napisac w recenzji. przyjemnie wygladaja, daj znac jak sie sprawdza na dluzsza mete :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglada na fajny kosmetyk, chetnie wym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie mgiełki najczęściej mają u mnie zastosowanie w czasie lata :) choć sezon grzewczy też im sprzyja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. szczerze to nie znam produktu :)

    ps. zapraszam na świeżutki post

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam, ale z chęcią bym spróbowała mgiełki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem jakby u mnie sprawdziły się te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe skłądy mają te kosmetyki. Używałam kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na moja Stronkę www.naturalne-kosmetyki24.pl

      Usuń
  25. Chciałabym ich spróbować...

    OdpowiedzUsuń