piątek, 31 stycznia 2014

TAKI SOBIE MAKIJAŻ:)

Hej Kochani:)

Kolorowych kosmetyków Maniaczka-Beatka-czyli ja taki tam sobie makijaż wykonała i z Wami podzielić się zdjęciami chciała:)

Do makijażu te oto zacne mazidła użyłam:

-cienie Inglot:)
-cień Elite
-cząstka paletki Sephory(mój pies kiedyś ją dorwał,tzn na mi ją zrzucił:( buu,ale dobrze,że cienie się nie rozsypały:) ufff :)
-róż Sephora
-bronzer MIYO
-kredka-eyeliner MIYO
-cień Bell
-pomadka MIYO
-podkład Delia:)
Przepraszam za widoczne zmarszczki,ale wiecie-jak ma się 30 lat to już niestety te straszydła-zmarszczki pojawiają się.Ale kochani mam na nie sposób-podjęłam z nimi walkę-ale na efekt trzeba będzie poczekać:)











A teraz niespodzianka:)

W sklepie:

http://www.naturalne-kosmetyki24.pl/



BUZIAKI SŁODZIAKI:)
ściskam
BEATKA:)







47 komentarzy:

  1. Fajny:) chciałabym taki umieć zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie z tym fioletowym akcentem:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż!
    Bardzo ładnie w nim wyglądasz. :)
    Pasuje Ci. :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey there! I've been following your blog for a long time now and finally
    got the courage to go ahead and give you a shout out from Kingwood Tx!
    Just wanted to mention keep up the fantastic work!

    Also visit my homepage :: darmowe filmy online, http://alekino.tv/,

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki masz sposób na zmarszczki?! też go chcę poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie połączenie fioletu i zieleni :)
    Śliczny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne oczka!!! Świetna jest ta paletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż:0
    widziałam u Makiazas, że interesuje Cię suchy olejek. Mi nie przypadł do gusty i mam zamiar się go pozbyć, więc jeśli jesteś zainteresowana to pisz na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, lubię takie a' la odcienie fioletu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny makijaż, delikatny taki jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kolorowe akcenty, zwłaszcza fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja lubię Twoje makijaże !!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie Ci w takich kolorach :) pasują Ci do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połączenie fioleciku z zielonym:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest <3 uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasują Ci te kolorki, ładny,delikatny kolor ust

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaż,delikatny a kolorowy i to mi się podoba :)
    gdzie masz zmarszczki? bo nie widzę :) w ogóle to młodo wyglądasz,nie dałabym Ci 30 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne kolorki, zgadzam się że Ci pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO MI SIĘ PODOBA!! świetny blog i pomysły
    życzę miłego dnia oraz również zapraszam do mnie :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie, delikatnie ale z pazurkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny makijaż,masz bardzo fajne paletki,jest czym zrobić wystrzałowe oczko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny dzienniaczek , pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie ty widzisz zmarszczki? Makijaż super <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię fiolety na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam polaczenie zieleni i fioletu!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna ta zieleń w wewn. kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się makijaż oka :) Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń