czwartek, 23 stycznia 2014

SZYBKIE MALOWANKO:))

Witam Moi Drodzy:)

Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka fotek mojego szybkiego makijażu z cieniami Inglot i Pierre Rene:) Dlaczego szybki makijaż? Dlatego że śpieszyłam się do domu mojej siostry zobaczyć mojego Kochanego siostrzeńca Florianka,który urodził się w Dzień babci:) Jestem w nim zakochana:)

Wracając do makijażu wykonałam go następującymi kosmetykami:
-podkład wypełniający zmarszczki AA No 1
-bronzer MIYO -sun kissed
-cienie Inglot:)
-cienie Quattro no.01 Pierre Rene
-black Smoky Eyeliner-MIYO
-high impact mascara Clinique
-pomadka MIYO-no.04 apricot sorbet 

Przepraszam za jakość zdjęć











A oto mój Kochany siostrzeniec Florianek:))





Buziaki Misiaki:)











21 komentarzy:

  1. Ależ Ty cudeńka tworzysz! I szkrabek taki słodziutki... Kcę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten makijaż. Jest seksowny i romantyczny. No i buziaki dla siostrzeńca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudnie!! a malutki jest przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż i przesłodki siostrzeniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne maleństwo:)
    I ładny mejkap:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tym dzieciątku! ;-) a makijaż bardzo mi się podoba ;d


    Jeśli jeszcze nie bierzesz udziału, zapraszam do mnie na rozdanie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. boski maluch!
    a oczka pięknie pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż! :) Dobra jakość :)
    + kochany dzidziuś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny siostrzeniec heheh : ) Makijaż boski : )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię cienie z Inglota :) Siostrzeniec cudowny! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki Bobo :) Mój zaraz kończy 2 latka, jejku jaki to był piękny czas jak był taki maleńki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne oczka !!
    a bobas przecudowny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wykonany makijaż:) A Twój siostrzeniec do całowania,taki maluśki.
    Ps.(ja już nie pamiętam jak moje chłopaki byli takie malutkie)
    Zapraszam do mnie : http://renia114.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń