wtorek, 7 stycznia 2014

SZAMPON DERMEDIC-CUDO NAD CUDAMI:)

Witam cieplutko Kochani:)
 
Dziś post o szamponie Dermedic,którego niedawno temu odkryłam i bardzo cieszę się z tego odkrycia:) Juppi:)Pełna nazwa szamponu to Emolient Linum-szampon do włosów chroniący skórę-przeznaczony do skóry suchej,atopowej,również z objawami łuszczycy,której dzięki Bogu nie mam.Szampon nazwałabym cudotwórcą-tak go polubiłam i tak dobrze się u mnie sprawdził,że nie mogę go nazwać w inny sposób:) Moja skóra głowy jest niestety sucha i już od dłuższego czasu szukałam idealnego szamponu:) dla jej rodzaju,aż wreszcie znalazłam mój Dermedic:)Używam go około miesiąca i całym przekonaniem stwierdzam,że gdy ta buteleczka się wyczerpie kupię go po raz kolejny:)Po pierwsze wielkie brawa za doskonałe nawilżenie skóry głowy.Sprawił,że moje włosy są doskonale oczyszczone,a po umyciu miękkie,delikatne,pełne blasku,nawilżone.Nie puszą się,nie elektryzują.Szampon bardzo fajnie się pieni,łatwo spłukuje,ma doskonały zapach,praktyczną butelkę.Jest bardzo wydajny,wystarczy naprawdę jego niewielka ilość,a starcza na moje długie włosy:) Używam od miesiąca i jeszcze się nie skończył.Szampon jest bardzo delikatny,troszczy się o moje włosy i suchą skórę głowy.Moje włosy stały się przyjemniejsze po jego używaniu,nie są już szorstkie a przeciwnie-odzyskały swój dawny blask i witalność.Szampon doskonale odżywia włosy nadając im zdrowego wyglądu.Jedynie co mnie martwi to to,że jest trudno dostępny-nie wszędzie da się go łatwo dostać:( Acha zapomniałam wspomnieć,że szampon nadaje się również do mycia włosków maluszków powyżej 3 roku życia:)Szampon ma fajną konsystencję:),jest hypoalergiczny i chwała mu za to,bo nie lubię produktów które uczulają i podrażniają
 
Skład: Aqua, Decyl Glucoside, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, laureth-9, Linum Usitatissimum Seed Oil, Citric Acid, parfum, potassium Sorbate, Sodium Benzoate.
 
cena około 18zł/200mł
 
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. z tej linii mam balsam do ciała , teraz czas wypróbować szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że tak bardzo Ci się spodobał:) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać ale przyznam że czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że znalazłaś szampon, który służy Twojemu wrażliwemu skalpowi:) Ja długo borykałam się z suchą skórą głowy. Na szczęście problem ustąpił, gdy przerzuciłam się na łagodniejsze szampony:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się na niego skusić! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szamponu nie miałam i nawet nie wiedziałam, że w ich ofercie jest. Uwielbiam ich płyn micelarny jest fenomenalny! ;)

    OdpowiedzUsuń