niedziela, 12 stycznia 2014

SPOTKANIE BLOGEREK W SANOKU:)-Kilka słów o spotkaniu i blogerkach:) i sponsorach:)

Witam Kochani:)

Dziś post o spotkaniu blogerek w Sanoku:) które odbyło się wczoraj tj.11.01.2104:) .Bardzo dziękuję Magdzie z bloga Lavender Dream za cudowną organizację:) Brawo Madziu:) Spotkanie zaczęło się od herbatki i pysznej sałatki cezara:) Mniami:) Spotkanie odbyło się w Restauracji Stary Kredens,w której kiedyś odbyły się Kuchenne Rewolucje Pani Magdy Gessler:) Sałatka była wyśmienita:)
Na spotkaniu poznałam wspaniałe dziewczyny,bardzo miłe i ciepłe:) Linki do blogów dziewczyn podam Wam niżej:)Do spotkania dołączyła Pani z Glazel,która urozmaiciła nam spotkanie:) Świetnie się bawiłyśmy projektując makijaże:) Zabawa była przednia:) Poznałyśmy także wiele produktów Glazel,które polecam każdemu-z nimi wyczarujesz cudowne makijaże;) Cieszę się,że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu i poznać tam wyjątkowe osoby,z który chcę mieć kontakt:) Dziewczyny posyłam Wam moc buziaków:) i uścisków:)Dziękuję także sponsorom za cudowne prezenty i niespodzianki:) Jesteście Wielcy:)

Oto linki do cudownych blogerek:)-zajrzyjcie tam-bo warto:)






A teraz podziękowania dla sponsorów:)





Laboratorium pilomax http://www.pilomax.pl/









i z loterii:)


Aquafresh (gsk)  http://www.gsk.com.pl/








A tak prezentują się niespodzianki razem:)



Dziękuję raz jeszcze za cudowne spotkanie:) W najbliższych dniach oczekujcie fotorelacji z tego spotkanka:)
Dziękuję raz jeszcze organizatorce Madzi i sponsorom:)






16 komentarzy:

  1. było tak cudownie, że nie mogę wrócić do codziennych obowiązków:)
    dobrze, że się pojawiłaś na spotkaniu, było mi miło Cię poznać:) jesteś super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. było świetnie, cieszę się, że mogłam Was poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania to zawsze miłe wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie spotkania sa świetne- przede wszystkim można poznać ciekawych ludzi i te prezenciki przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetną przypinkę :D
    a ile kosmetykow..milego testowania kochana i ciesze sie ze jestes zadowolona :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszcze kosmetyków Pilomax ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie spotkania sa swietne :) sama organizuje to wiem ile radosci sprawiaja :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Na paru blogach widziałam relację z Waszego spotkania. Podoba mi się idea makijażowej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna przygoda ;) oby więcej takich ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń