piątek, 3 stycznia 2014

RECENZJA PŁYNU DO MAKIJAŻU MARION

Witam Kochani:)
 
Dziś pierwszy post w Nowy Roku,zatem na początku chciałabym Wam życzyć Szczęśliwego i Wspaniałego Roku:) Niech się spełnią wszystkie Wasze plany:) Całuje;)
 
Dziś opiszę Wam moje odczucia co do płynu do demakijażu oczu i twarzy od Marion:) Zostałam wybrana do testowania produktów Marion z czego się bardzo cieszę bo lubię jak wiecie testować kosmetyki:) A więc do rzeczy-płyn ma bardzo fajne opakowanie,bardzo praktyczne,zapach jest neutralny! Płyn dobrze radzi sobie ze zmywaniem cieni,podkładu,ale ma już większy problem ze zmywanie tuszu:( i z tego powodu bardzo rozpaczam.Radzę przed użyciem wstrząsnąć kilka razy by obie warstwy płynu połączyły się ze sobą.Płyn nie uczula,troszkę po nim szczypią oczy:( Duży plus za to,że pozostawia na skórze tłusty film,który się szybko wchłania i dzięki temu nawilża skórę wokół oczu.Skóra po zmyciu jest delikatna i miła w dotyku.Wacik idealnie nasącza się płynem-jest on łatwy w użyciu.Użyję tego płynu do końca,ale mam nadzieję,że Marion zrobi z tym coś żeby płyn nie szczypał w oczy:(
 
cena około 6zł/120ml
 
 

11 komentarzy:

  1. nie cierpię wlasnie jak cos szczypie w oczy...nie znam produktu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli szczypie w oczy to nie dla mnie, dodatkowo nie na mój rodzaj skóry...

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze widzę, nic mnie poza miceralem nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuu jak szczypie to lipa troszke, ja lubie sama wode rozana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię jak oczy szczypie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nie nie, szczypiące płyny to zdecydowanie nie moja bajka ;p Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię dwufazówek :/ Szczypania tez nie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. do niedawna użuwałam micelarnego płynu MARION'u :)
    spodobał mi sie :)

    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam inny płyn do demakijażu z tej firmy był beznadziejny!

    OdpowiedzUsuń