niedziela, 26 stycznia 2014

MOJE OSTATNIE NABYTKI;),PREZENTY,MÓJ MAKIJAŻ I MÓJ UKOCHANY PIESEK:)

Hej Kochani,

Dziś post o nowościach które ostatnio zagościły w mojej szafie:).Do tego kosmetyki,makijaż.Dzisiaj przedstawię Wam kogoś wyjątkowego:)-mojego ukochanego psiaka Kubę-zobaczcie jak śpi:)

Niedawno wygrałam 50$ do sklepu Choies:).Oto co za niego kupiłam:)

Spódniczka
-jest cudowna-kocham takie wzory:)


Koszula-bardzo oryginalna.


Naszyjnik


A tu już moje buciki od Shoelooka-kocham te szpileczki.


Bransoletka od Madlin:
https://www.facebook.com/bizuteriamadlin?ref=ts&fref=ts


Kosmetyki  od magazynu SHE MAG:)


Moja przyjaciółka wie,że kocham to mydełko:) Dove,sprezentowała mi również krem:) do stópek.


A to mój makijaż:)-bawiłam się troszkę:)





A tutaj mój śpiący piesek:)


buziaki Misiaki:)





40 komentarzy:

  1. piesek słodki :) makijaż śliczny no i zakupy super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo podekscytowana butami , naszyjnikiem i tą koszulą : ) Śliczny makijaż ; )
    Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam Serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. krem i mydełko ;) krem rewelacyjny, mydełko od wielu lat gości w mojej mydelniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula i szpilki wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki piękne :) Napewno na żywo wglądają jeszcze piękniej ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny naszyjnik sobie sprawiłaś!
    kosmetyki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica i szpilki cudowne! :) Piękny ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka faktycznie piękna, zarówno jeśli chodzi o wzór jak i kolorystykę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i bransoletka cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow :) kochana najbardziej mnie urzekły szpileczki <3 są cudowne!!
    makijaz piękny, czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pozazdrościc:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne zakupy , prezenty i makijaż również:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy, zwłaszcza buty:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula zajebista !!
    ps. rozcieraj makijaż bardziej ku górze i postaw na mniej intensywne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula niesamowita :) porwała moje serducho :) piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  16. szpilki są cudne,makijaż rewelka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. szpilki bardzo fajne :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik cudowny ! Jestem ciekawa kremu Lirene czy ma działanie rozjaśniające, bo chciałabym coś polecić mamie na przebarwienia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa spódnicę wybrałaś, fajny krój i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam wybrać dwie rzeczy i napisać, które najbardziej mi się tu podobają, ale się nie da :) przepiękna spódniczka i koszula, a w naszyjniku się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny makijaż ;) butki i naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale jesteś fotogeniczna.
    Piesio prześliczny.
    Ciekawi jesteśmy kremu Lirene, ciekawe jak będzie działał...

    Może chciałabyś wygrać voucher na zakupy do świetnego sklepu? Zapraszamy na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości. Śliczny piesek

    OdpowiedzUsuń
  24. spódniczka skradła całego posta! cudwna :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula i buciki bardzo przypadły mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buciki sa cudowne!! Koszula też <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny makijaż, Beatko! Super wygrane i fajny piesek! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne masz brwi! taka moja mała obsesja haha :D
    jeśli masz chwilę to zapraszam do mnie - jeśli podoba Ci się - zaobserwuj będzie mi niezwykle miło :)

    http://luxurypauline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń