środa, 22 stycznia 2014

MOJE DENKO:)) JUPPI:)

Hej Kochani:)
Dziś pokażę Wam moje denko:) Cieszę się,że już produkty te zużyłam,bo w szafce czekają kolejne nowości do wypróbowania,ale z pewnością kiedyś znów zużyte produkty kupię:))
Jestem maniaczką kosmetyków i ich używanie to dla mnie wielka przyjemność-zresztą pewnie też tak macie;) Jestem osobą,która nie lubuje się w kosmetykach jednej marki-lubię testować,próbować co się tylko da:)))A kto wie może kiedyś odkryje dzięki temu ideały kosmetyków:)Wracając do setna sprawy,czyli denka oto moje produkty:





Nie jest ich może dużo,ale w łazience już powoli kolejne się kończą,więc niedługo znów denko:)-jak ja to lubię:)




Pod prysznice delektowałam się:

1.Luksja Care Pro Nourish z olejkiem z pestek dyni-to mleczko jest wystrzałowe:)
2.Dove Deeply Nourishing-odżywczy żel pod prysznic-och,ach jak on się cudownie na mojej skórze rozprowadzał-i ten zapach:)





Moje włosy doznały regeneracji dzięki,

1.Argan Oil-maseczka regenerująca-fajna sztuka z tej maseczki:),bo dzięki niej moje włosy fajnie błyszczą:)




Stópki zregenerował:

1.Regenerujący krem Evree-ależ on wydajny:)




Ciało nawilżył i otulił pachnącą powłoką

1.Paris Amour Bath&Body Works-krem do ciała:)




Martwy naskórek złuszczył

1.Rewelacyjny peeling Clarena-Marine Salt Peeling-jaki on doskonały;)




Twarzyczkę moją dniem i nocą ochraniał,odżywiał i nawilżał

1.Olay-active hydrating-krem na dzień
2.Olay-active hydrating -krem na noc
3.O moją skórę dbała i swoją cudowną mocą otaczała-Woda termalna-Avene-cud,miód:)))


Rączki,usta,twarz,czasem i ciało nawilżał
1.AA Therapy Atopia-krem intensywnie nawilżający




Kochani,a jak u Was denko? Co sądzicie o tych produktach? Pozdrawiam i ściskam ciepło:)

P.S Dziękuję że zaglądacie;) 

18 komentarzy:

  1. a ja mam z tej samej firmy co Ty krem peeling do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żel z Luksja z olejkiem sezamowym, ale czeka aż skończę żel z Dusch das :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska z olejkiem arganowym na pewno daje fajny efekt :) jak to kosmetyk z olejkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremiki z Olay miałam, ale nie dałam im rady. Były super jednak moja cera trochę się zmieniła i niestety już się nie nadawały :). Za to chętnie wypróbowałabym ten peeling. Będę go szukać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kremy z Olay mnie zainteresowały, bo moja skóra aktualnie potrzebuje dobrego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim postanowieniem noworocznym jest intensywne denkowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OLAY Clarena - same wspaniałości naprawde super produkty widze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko - niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore denko , ja w używaniu produktów jestem słaba bo testuje wszystkie na raz ;) jak coś bardzo chcę przetestować to zazwyczaj z miejsca otwieram - czyli odżywki do wlosow ;D
    pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

  10. nie miałam zadnego z tych produktów ale Clarenę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widze duzo kosmetykowktorych wcale nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne denko. ja moje chomikuję, wysypuje się juz z pudła i jako nie po drodze mi, by to obfocić...

    OdpowiedzUsuń
  13. olejek argonowy do włosów jest fantastyczny! Używam też kosmetyków Dove

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie ta maseczka:) Może kiedyś na nią trafię.

    OdpowiedzUsuń