piątek, 24 stycznia 2014

DERMEDIC-ŻEL WYSZCZUPLAJĄCY ELIMINUJĄCY CELLULIT:)

Hej słoneczka:)


Dziś post o fajnym żelu wyszczuplającym i eliminującym cellulit z firmy Dermedic;)

Opis producenta:)


Działanie:preparat przyśpiesza degradację tłuszczu w tkankach,skutecznie redukując cellulit.Ujędrnia,wygładza i napina skórę,dzięki czemu modeluje sylwetkę.Zastosowane substancje aktywne w preparacie wykazują działanie wtórnie natłuszczające oraz kondycjonujące skórę.Delikatna konsystencja żelu sprawia,że preparat równomiernie się rozprowadza i całkowicie wchłania.



Polecany dla:każdego rodzaju skóry z objawami cellulitu




Moja opinia:

 Żel stosuję już jakiś czas i powiem Wam,że nawet efekt jaki zostawia na mojej skórze jest bardzo ciekawy.Jestem osobą które sceptycznie podchodzi do takich produktów,bo sądzę że cudów nie zdziałają.Tym razem miło się zaskoczyłam choć jakiś tam wielkich cudów nie ma,to stan mojej skóry po działaniu tego żelu nieco się zmienił.Żel stosowałam systematycznie,bo tylko wtedy takie produkty mają szansę się wykazać.Więc postanowiłam,że codziennie wieczorem poświęcę dla niego 20 minut:) by porządnie go wmasować w moje uda z cellulitem i brzuch,no i ramiona także:)Kiedy pierwszy raz otworzyłam żel w buteleczki uniósł się milutki zapach cytrusowy:) zachęcił mnie tak do użycia,że od razu go chciałam wmasować.Żel ma ciekawą konsystencję,choć jest troszkę zbyt wodnista to w miarę łatwo wsiąknęła w skórę:) Przyjemnie się używa tego żelu,skóra po nim tak świeżo i przyjemnie pachnie,jest gładka,naprężona:)Żel ma fajny pomarańczowy kolor,który kojarzy mi się z kislem  pomarańczowym:)Duże brawa mu za to,że nie uczula,nie podrażnia.Buteleczka tego żelu jest bardzo poręczna;)Po jego stosowaniu nie odczułam rozgrzania,a przeciwnie lekkie chłodzenie,hmm:)Po 4 tygodniach stosowania tego żelu-2 butelki zauważyłam u siebie że skóra jest fajnie napięta i jest elastyczna;)No i co najważniejsze troszkę jakby mi ubyło jednego centymetra w obwodzie ud:) 1 centymetr a tyle radości:)Żel ten fajnie ujędrnił moją skórę i ją wygładził,troszkę ubyło na niej gródków:)Preparat ten bardzo fajnie i równomiernie rozprowadza się na skórze,dzięki temu wszystkie masowane nim miejsca są gładkie i jędrne.Pragnę go dalej testować,bo coś czuję że efekty będą jeszcze lepsze.Martwi mnie tylko jego koszt:( o cenie napiszę Wam poniżej.Bardzo podoba mi się w nim to,że skóra fajnie pachnie,oraz że zapach zachęca mnie do systematyczności w stosowaniu tego żelu:) Lato już za parę miesięcy i sądzę,że ten żel przygotuje moje ciało przed nadejściem lata doskonale:)Polubiłam go i sądzę,że to będzie mój ulubieniec.Polecam go każdemu bo to świetny produkt:)
Cena: około 99zł/200ml :(
Wydajność: opakowanie starczyło mi na 2,5 tygodnia.


Skład:



Czy ktoś z Was testował ten żel? Czekam na opinie!
Buziaki



43 komentarze:

  1. Beatko w 100 % się zgadzam z Twoją opinią, miałam go dwa razy, dodatkowo żel pod prysznic i moja skóra nie dość, że była cudnie chłodzona, mega napięta to jeszcze ten zapach i nadodatek cudownie nawilzał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm 200 zł na miesiąc to raczej dużo
    ale fajnie że działa

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt, że działa, bo ja przetestowałam już kilka balsamów o podobnych właściwościach i żaden mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam przekonania do takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale fajnie że działa
    Cena troszkę wysoka
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę w takie produkty
    pierwszy raz widzę coś takiego dermedic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdę gdzieś próbki chętnie Ci wyślę Kochana:)

      Usuń
  7. Poświęcasz codziennie 20 minut na wmasowywanie żelu? Ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości, ale jestem pewna, że takie postępowanie musi przynosić efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podjęłam się takiego wyzwania:))) do lata już blisko:)

      Usuń
  8. 100zł za opakowanie to trochę sporo :/ Ja jedynak stawiam na ćwiczenia i dobry peeling :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten żel i szczerze powiedziawszy nie zauważyłam jakiegoś super efektu - nie ufam takim kosmetykom. Żeby dały widoczny efekt zawsze trzeba dorzucić do tego aktywność fizyczną. Na szczęście dostałam go w pudełku ShinyBox, bo cena regularna to jakaś abstrakcja - kogoś poniosło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny produkt Kochana,ale mnie też cena bardzo smuci:(

      Usuń
  10. Ja neistety nie miałam, więc trudno mi porównać moją opinię z tym, co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna konsystencja,ciekawy produkt.:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena z kosmosu .Nie jestem do końca przekonana jego cudowne działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się cena jest masakryczna,ale działanie jest fajne;) tylko nie samymi takimi kosmetykami uzyska się świetną figurę-ćwiczenia plus dieta:) bardzo ważne są!

      Usuń
  13. o cos dla mnie, dobrze ze mamy zime i nie musze sie rozbierac dla ogolu bo moja skorra jest teraz w strasznym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm jakie to szczęście, że nie mam cellulitu hihi :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nim wcześniej, a z takimi kosmetykami faktycznie równie bywa. 1 cm? To nie źle.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś miałam ten żel i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy go nie mialam, ale szukal wlasnie czegos skutecznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również fajne z Tołpy sprawował się produkt o podobnym działaniu .

      Usuń
  18. ... pierwszy raz widze ten produkt o dziwo

    OdpowiedzUsuń
  19. Poznałam ten żel oraz żel pod prysznic i również mam dobre zdanie na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nooo ciekawy opis :) Będę wiedział co kupić na prezent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna recenzja :)
    Ja studiuję kosmetologię i od takich specyfików się nie chudnie a cellulit nie ginie ale to tylko tak nawiasem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Kochana,ja też nigdy nie wierzyłam,ale ten żel pozytywnie mnie zaskoczył,czytałam też o nim na innych blogach i rzeczywiście ma tak samo dobrą opinie:)

      Usuń
  22. pierwszy raz spotkałam się z takim produktem:) ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miło, że się sprawdza, ale mógłby być trochę tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś/eś nominowana/y do Liebster Award! Szczegóły znajdują się tu: http://teletubisiowe.blogspot.com/2014/01/nominacje-nominacje-nominacje.html
    Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  26. nominacja do Liebster Blog Award :)

    zapraszam do siebie po szczegóły:
    http://moncoin39.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Cena faktycznie nie zachęcająca, ale jeśli produkt jest dobry to czasem warto zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. z dermedica mam tylko tego micelka, cena nie zachęca..

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny produkt,ale cena zbyt wysoka... :-)
    Jak na razie nie potrzebuję,może w przyszłości...
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  30. już byłam pełna euforii ale cóż,cena była jak kubeł zimnej wody :D

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam nigdy, fajnie, że działa:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie, że żel działa, jednak ciekawi mnie czy poświęcając dziennie 20 minut na masaż i stosując przy tym produkt za 10-15 zł nie miałabyś podobnych rezultatów.
    Z doświadczenia wiem, że regularne masaże mogę zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiedziałam, że Dermedic ma takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  34. z dermedic'a miałam jedynie krem dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie zdecydowanie za drogi tym bardziej, że nie zwalczy moich problemów.

    OdpowiedzUsuń