czwartek, 9 stycznia 2014

AA-KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY-CUD,MIÓD,MALINA:))-CUDO:)

Witam ciepło Kochane Misiaki:)
 
Dziś parę słów o kremie AA-Atopia-kremie intensywnie nawilżającym,który otulił moją skórę delikatnością,lekkością,sprawił,że odzyskała swój dawny blask i witalność:)Pozytywnie sprawdził się na mojej suchej skórze,fajnie ją nawilża i co najważniejsze nie pozostawia na skórze tłustej poświaty,co niektóre nawilżające kremy robiły na mojej skórze:( buuu.Ten jest inny-doskonały,bo tak mogę powiedzieć! Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń:)Wielkie brawa mu za to że nie zawiera parabenów,barwników,alergenów.Krem ma ciekawą,lekką konsystencję.Na skórę nakłada się łatwo,szybko się wchłania:)Dzięki temu kremie moja skóra jest gładka i delikatna,miękka w dotyku-po prostu śliczna:)Co do zapachu jest neutralny,tubka kremu jest bardzo poręczna:) Krem jest bardzo wydajny.Dzięki niemu z mojej twarzy znikły niedoskonałości i nierówności:) Osobiście polecam ten krem każdemu z problemami suchej skóry i skóry atopowej.Krem nie jest zbyt drogi,wydajny i szczerze-warto go kupić:)Stosuję go zarówno na dzień jak i na noc:)
 
Cena:około 22zł/40 ml
 
Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Pentylene Glycol, Glycerin, CI-C12-13 Alkyl Malate, Myristyl Myristate, Arachidyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Aquala-NE, Borago Officinalis Seed Oil, Cucurbita Pepo Seed Extract, Panthenol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Co-Polymer, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Isohexadecane Behenyl Alcohol, Dimethicone, Arachidyl Glucoside, Allantoin Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polysorbate 80, Carbomer, Caprylyl Glycol.
 

 
 
 
Buziaki:))
 

4 komentarze:

  1. tego chyba nie miałam ale tej firmy jakies mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgam po kosmetyki AA, ponieważ służą mojej wrażliwej skórze:) Z tym kremem nie miałam jeszcze do czynienia, ale z przyjemnością go wypróbuję:) Na jego korzyść przemawia brak tłustej warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki AA też się u mnie bardzo dobrze sprawdzają. Bardzo lubię także serię Oilan, jest niezwykle delikatna, a zarazem skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mam ochotę go spróbować!

    OdpowiedzUsuń