niedziela, 8 grudnia 2013

ZAKUPY CZYLI TO CO KOBIETY KOCHAJĄ NAJBARDZIEJ:)

Witam Kochani:)
Dziś pokażę Wam co kupiłam w tym tygodniu:) Będzie nie tylko kosmetycznie ale i ciuszkowo:)
Zapraszam
Spódniczka Amisu-New Yorker-cena 59,95zł-urzekły mnie wzory:)


Sweterek Amisu New Yorker-cena 39,95zł-podoba mi się kolor i długość:)


Sweterek FB Sister New Yorker cena 59,95zł urzekły mnie błyskotki na sweterku,materiał i miękkość;)


Szalik Reserved cena wydaje mi się,że 79,95zł-jest cudowny,rewelacyjny,wymarzony,mięciutki,cieplutki:)


A z kosmetycznych zakupów:)
-Oillan Forte balsam do ciała-25.09zł./200ml
-Siquens płyn micelary-28zł/200ml
-Liss Unlimited L'oreal -odżywka intensywnie wygładzająca-45zł/150ml



To teraz pozostaje mi nic innego jak stworzyć stylizację i testować te kosmetyki:)
Pozdrawiam





8 komentarzy:

  1. szalik z Reserved cudny :) cena mnie zniechęciła ale poczekam na %%

    OdpowiedzUsuń
  2. szaliczek juz sobie wyobrażam jaki mięciusi być musi <3 kosmetyki mega :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ou wow swietne zakupy,a ten szalik z reserved sama bym taki chciala! wydaje sie byc idealny a ja nie lubię marznąć w zimę. + dodaje Cię kochana do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję, będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorzysta spódniczka jest świetna! Nie dziwne, że wpadła Ci w oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne ciuszki :)
    szaliczek widac jest mieciutki :)

    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, kocham zakupy! I Twoje cudowne są:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń